HOW TO: MIN FAVORITTFRISYRE

Dette innlegget er det mange som har etterspurt og jeg skjønner godt hvorfor. Jeg leita på YouTube selv for å finne en “how to”-video etter å ha sett Angelica Blick gå med denne superfreshe frisyren. Altså den er så fin og det beste er at den er skikkelig enkel å lage. Heldigvis rakk jeg å spille den inn like før jeg ble ordentlig syk, men som dere merker var jeg ikke helt på topp, haha. Trykk på bildet for å komme til videoen og husk å abonnere på kanalen min HER <3.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg