FERIEBOLIG OG EN STOR HEMMELIGHET

Reklame | Junkyard

I skrivende øyeblikk er klokken 02:34 nat til tirsdag. Jeg har prøvd å sove i en evighet uten hell og trenger å få roet tankene. Hvorfor ikke bare dele hva som holder meg våken til langt på natt?

KJOLE HER / BETLTE H&M

Tett nese, verkende bihuler og en brennende hals. Åpenbart er dette hovedgrunnen til at jeg enda er våken når jeg sitter og skriver dette halv tre på natten. Jeg har prøvd å sove i flere timer, men det går rett og slett ikke. 

Hvor jeg skal bo fra høsten av. Jeg gjorde den store tabben hvor jeg begynte å se på leiligheter like før jeg skulle legge meg. Enten er det ikke noe aktuelt ute den tiden jeg trenger leilighet fra, eller så er de dyre og/eller stygge. En viss standard vil jeg jo ha. 

Jeg vurderer å leie en feriebolig i juli neste år. Tanken på å være i Norge med den gress-allergien min gjør at jeg vil rømme. Det er altså så ille og jeg kan ikke forstå hvordan det ikke finnes en medisin for dette. I fjor var det helt forferdelig, men jeg kjenner allerede at det blir verre i år. Så nå ser jeg på ferieboliger i Albania (hadde vært kos, jeg kunne passet Hector), Hellas, Italia og Sør-Frankrike. Hvem er med?

Alt med flyttingen. Depositum, pakking, kasting, når skal vi gjøre dette. Jeg jobber hele juli og reiser til Island første august, så når jeg skal ha tid til å faktisk flytte vet jeg ikke. Hva skal jeg ta med? Skal jeg selge sengen min og hva gjør jeg med sminkebordet? Hvordan løser vi det med depositum? Så mye å fikse!

Min store hemmelighet. Dere vet det jeg ikke kan fortelle dere enda. Jeg tenker mye på det.

At jeg ødelegger døgnrytmen min totalt. Det er jo ikke noe jeg kan noe for, altså jeg prøver jo å sove. Dessverre ser det ut til at jeg kun klarer å sove på dagen og ettermiddagen fordi da er ikke halsen og bihulene like ille som på kvelden, natten og morgenen. Det blir hardt å komme tilbake etter dette. 

Hvor trist det er at jeg skal bruke det som var en deilig fridag på å ligge inne på sofaen. Dette gjør meg oppriktig trist. Så mange planer rett i vasken.

Jeg bør begynne å date. Rett og slett fordi jeg trenger noen som kan ta vare på meg når jeg er syk. Dere vet en nydelig fyr som kan komme hit og lage suppe til meg, rydde opp snørr-papiret mitt og gi meg masse medlidenhet. 

Suits. Det er faktisk utrolig spennende! Velkommen etter, Andrea.

 


 

HUSK AT DERE FÅR 15% RABATT PÅ ALLE KJØP HOS JUNKYARD OVER 500 KR (ikke salg, deal, kampanje) VED Å BRUKE KODEN “ANDREAS15”. GYLDIG TIL 15. JULI!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

16 kommentarer
    1. Ååå stakkars deg Andrea :((❤️ Håper influensa snart går over! Siden du ser på ferieboliger, tenkte jeg å komme med noen gode forslag. Hvis du skal dra på ferie burde du virkelig dra til positano !! Du burde leie en leilighet der❤️❤️ Det er rett og slett hør nydelig der! Det er finest der mellom rundt 8. Juni – 14. august ❤️❤️❤️ Elsker bloggen din!!❤️❤️ Loveu

    2. kan du ikke betale depositum med depositumet du har betalt på den leiligheten du har nå? hvorfor har du lagret ting hos faren din og vil kvitte deg med ting hvis du skal flytte i leilighet? trodde du skulle flytte til larvik eller et annet sted enn oslo

    3. Navn: Jeg mente mer hvordan vi skal gjøre det med depositumet her om jeg henter ut mitt eller om Morten bare betaler sitt til meg 🙂 Jeg har ikke lagret ting hos pappa enda. Det er den flyttingen jeg snakker om. Jeg skal lagre ting hos pappa når jeg flytter ut herfra fordi jeg skal tilbringe mesteparten av tiden på reise, men jeg trenger fortsatt en leilighet når jeg kommer tilbake 🙂

    4. Finnes ikke medisin for gress-allergi? Vanlige allergipiller, dymista nesespray, øyedråper, luftrenser og pollen-nett fungerer for meg. Finnes også en allergivaksine i form av smeltetabletter kalt grazax som er helt suveren. Jeg trenger ikke pollen-nett eller nesespray i år! Og det er etter bare et halvt år med dem, allergien skal være helt borte etter 3 år. Man ser ut som man har overfylt med fillers i begynnelsen men det er verdt det.

    5. Kristine: Det gjør sikkert det, men ikke som jeg har fått enda i alle fall. Jeg har øyedråper, to forskjellige nesespray, allergipiller og en allercy blocker. Funker ikke at all. Tok også vaksine før sesongen startet, men det har jeg merket lite til… Må høre med legen min om Grazax!

    6. Har du ikke funnet leilighet? Siden du skal flytte ut fra Sofie så trodde jeg du hadde ordnet leilighet osv 🙂

    7. Ikke for å avsløre noe men vi menn er de største sytepaver når vi blir sjuk…. holder jo på å dø!!! Sitter f.eks. nå sjuk og jævlig med influensa og holder på å dø… æ e sikker på det!! Og ingen dame til å pleie mæ.

    8. Albania er virkelig å anbefale. Du kan få en fantastisk feriebolig til halve prisen av andre europeiske land:) Har selv feriebolig der og som utlending har jeg aldri opplevd noe. Svært hyggelige og sjenerøse folk som virkelig liker turister som kommer dit på ferie.

    9. Et annet sted som kan anbefales er Kosovo. Landet ligger nord for Albania, og er dessverre uten kystlinje, men det finnes flere muligheter for å komme seg nedover mot Albania. Du virker som en eventyrlysten jente så du har mye nytt å se her. Liker bloggen din kjempe godt og er fast leser:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg