UKEN SOM GIKK

Herregud, det er en ny uke allerede! Tiden flyr og snart er vi i juli, tenk på det. Over halve 2018 er allerede borte. Så stressende… 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ: Jeg ligger hjemme på sofaen og lider. Neida. Joda. 

UKENS TANKE: Jeg skulle ønske at jeg noen ganger hadde mer av fulle-meg i edru-meg, haha. Det høres rart ut, men jeg er såå morsom etter et par glass prosecco. Jeg må prøve å få frem det uten alkoholen, men hvordan… Dette skal jeg fundere på. 

UKENS BOK: To søstre av Åsne Seierstad. Denne må dere lese! En utrolig fascinerende bok som handler om to jenter fra Bærum som reiste ned til Syria. Etter hvert drar faren etter for å finne dem og ta dem med tilbake. Man får vite masse om det islamistiske miljøet i Norge, utrolig spennende!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS CRAVING: Hm… Ikke noe spesielt egentlig. Ferie, haha. 

UKENS SEIER: Jeg klarte å gå tre hele dager uten sjokolade eller godis! For normale mennesker skulle dette bare mangle, men det er så hardt etter ferien hvor jeg har levd på is og sjokolade. Not good. 

UKENS HØYDEPUNKT: Ååååh, lørdagskvelden! Det var så koselig. Jeg ble for en gangs skyld med ut sånn på ordentlig med vors og greier. Det skjer ikke ofte. Heldigvis var det absolutt verdt det! Etter et lite, men veldig morsomt vors hjemme hos meg dro vi ut på Taket. Det var så gøy og vi festet og lo til langt på natt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Hvordan er det mulig å være så fuckings (unnskyld) allergisk når man har tatt vaksine og bruker fire forskjellige medisiner??? Jeg er så lei, altså dere aner ikke hvor lei jeg er. Det er som å konstant være syk og jeg orker ikke mer. Nå blir det bare verre ettersom gress kommer også. Jeg har allerede bestemt meg for at jeg skal tilbringe minst fire uker av sommeren borte fra Norge og reise til et land hvor jeg ikke er allergisk fordi det her klarer jeg snart ikke mer. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Ukens handel: post vacation edition

22 personlige spørsmål

Jeg dro ikke hjem

UKENS SANG: Ruben – Walls. Jeg hører den fortsatt i det fjerne etter at Marte spilte den sånn 20 ganger på vorset på lørdag, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS MATRETT: Burritoen jeg kjøpte for 300 kroner i går, hehe. Jeg var så sliten og fyllesyk at tanken på å bevege meg utenfor døren var uutholdelig. Jeg hadde ikke særlig mye interessant mat hjemme heller så jeg bestemte meg for å bestille Foodora for første gang i mitt liv. Sykt chill egentlig, men fordi jeg ikke handlet for over grensen som er på 200 kroner måtte jeg betale et gebyr på 60 kroner for å få mat :)))))). Burritoen som i utgangspunktet kostet rundt 140 kroner ble plutselig over 100 kroner dyrere med frakt, gebyr og tips til syklisten. Sååå kanskje det passer bedre hvis man er flere enn om man er en, haha. Uansett, sykt god burrito!

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg har nesten ikke tatt bloggbilder denne uken så denne gangen blir det fra iPhone! Da var valget ganske enkelt og falt på dette bildet fra lørdag, rett og slett fordi jeg elsket den kvelden <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

14 kommentarer
    1. Tenkte jeg skulle tipse deg om noe som kanskje kan hjelpe deg med gressallergien til neste år! Jeg går på noen tabletter som heter Grazax som man tar hver dag i tre år, og etter det er man kvitt allergien for alltid!
      De var ganske jævlige den første måneden (da man faktisk putter det man er allergisk mot inn i munnen), men nå funker de supert og jeg bruker kun øyedråper fra tid til annen (før brukte jeg 3 forskjellige medisiner og øyedråper en million ganger for dagen uten at det hjalp så veldig).
      Ønsker deg god bedring!

    2. Først og fremst må jeg bare si at jeg elsker bloggen din overalt på jord, og jeg liker at du er så jordnær. Nydelig bildet det øverste btw! 🙂
      Lurte på om du kunne komme med et lite tips ift. påmelding til paradise hotel. Jeg har kjempelyst til å melde meg på, men sliter litt med der det kommer “legg evnt. til en video av deg selv”, og lurte på om dette var et “must” og evnt. hva slags video jeg burde legge til? D: Hva slags video la du til?
      Takker for svar, har egentlig lurt på dette i ett år nå, men har ikke turt å spurt noen<3

    3. Amalie: Hei og så gøy at du vil melde deg på PH 😀 Jeg la ikke til noen video, men hvis du skal legge ved en så legg ved en hvor du virkelig er deg selv. Snakk om noe du brenner for eller noe du engasjerer deg i! Gi de en mulighet til å bli enda bedre kjent med deg <3

    4. Hei. Så utrolig fin kjole den gule var. Jeg har prlvd p finne den på Match selv, men har ikke lyktes med det. Så jeg lurer på om du vet hvor jeg kan få tak i den og om du har en link til der hvor den selges? Hvordan er den i størrelsen? Takk for svar:)

    5. Kjolen?: Tusen takk 😀 Jeg kjøpte den for flere mnd siden så er godt mulig den er utsolgt, dessverre 🙁 Tror du må i butikk fordi jeg så på nettet og så ikke ut til å være nettbutikk. Den er ganske vanlig i strl, men er strikk i livet og vid så er mulig å gå ned en.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg