TILBAKE TIL RUTINER

Reklame | Annonselenker Junkyard

Jeg skal være så ærlig og si at dette innlegget ble forhåndsskrevet tidlig på dagen i går. Nå ligger jeg i sengen og alt verker, ansktet gjør vondt og halsen er så vond og hoven at jeg så vidt klarer å snakke, men jeg orker ikke endre noe så dere får ta dette som et utgangspunkt og se hva jeg nå går glipp av fordi jeg ligger hjemme og er syk.


Ny uke og nye muligheter! Denne uken skal jeg være tilbake i virkeligheten på ordentlig. Rutiner og plikter skal på plass igjen, noe de absolutt ikke var forrige uke. Det skjer egentlig ikke så mye de neste syv dagene, men jeg tenkte uansett å informere dere om hva som skjer i mitt spennende bloggliv ;-).

SOLBRILLER HER / KJOLE HER / SKO HER / VESKE H&M / ØREDOBBER MONKI

MANDAG. 09.00 har jeg et telefonmøte og like etter det drar jeg på trening. Jeg har bare sovet og jobbet siden jeg kom tilbake fra ferie og hatt null overskudd, men nå er det på tide å komme inn i rutiner igjen! Deretter er planen å få gjort så mye jobb som mulig før jeg skal på min andre jobb klokken fire. 

TIRSDAG. Fri! Dagen skal starte på trening og forhåpentligvis er det fint vær slik at jeg skal sole meg. Det hadde vært deilig. Jeg er livredd for å miste den fine brunfargen min før jeg skal på festival om noen få uker. Den er liksom perfekt akkurat nå. Island spiller mot Kroatia og den kampen skal jeg selvfølgelig se! Ikke at jeg burde se den fordi jeg blir så stressa at jeg nesten ikke får puste, men igjen… Det er moro!

ONSDAG. Jeg begynner sent på jobb og hvis været holder seg fint er planen sol og bad et eller annet hyggelig sted etter trening.

TORSDAG. Dagen starter med trening etterfulgt av bloggjobb og jeg må faktisk gjøre ferdig regnskapet (som jeg har utsatt 20 ganger allerede). Jeg åpner mappen, finner frem alt jeg trenger og så går jeg, haha. Jeg hater regnskap… Uansett, det må gjøres! Jeg begynner nok en gang sent, noe som forresten er utrolig deilig fordi da er det nesten som å ha fri haha. Jeg gjør så lite på kveldene uansett så det er like greit å være på jobb. Typisk nok så skal jeg faktisk noe på kvelden denne dagen, men det er såpass sent at det skal gå bra. Noen av jentene skal nemlig på stand up og jeg blir med til tross for at jeg hater stand up. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes det er så forferdelig kleint hehe. 

FREDAG. Jeg har en vanlig arbeidsdag i klesbutikken og etter jobb er planen å gjøre noe hyggelig sammen med en kollega, så det gleder jeg meg til!

LØRDAG. Work, work, work. Jeg jobber til klokken 18 og etter det vet jeg ikke helt hva som venter. Jeg skal ikke ut. Det er i hvert fall ikke planen og det frister ekstremt lite. Muligens fordi jeg enda er litt fyllesyk etter lørdag, haha. Nei, jeg vil gjøre noe chill og koselig med noen hyggelige mennesker!

SØNDAG. Vaskedag! Hele leiligheten skal shines, sengetøy skal byttes og alt i skittentøyskurven skal vaskes. Deretter skal jeg på trening og så er dagen ganske åpen. Jeg skal høre med Helene (min nye, fantastiske bloggfotograf) om hun har noe ledig tid så vi kan ha en liten shoot. Ellers håper jeg venner vil være sosiale fordi det vil jeg!

SOLBRILLER HER / KJOLE HER / SKO HER / VESKE H&M / ØREDOBBER MONKI

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Hei Andrea! Jeg skal studere i Oslo til høsten, å jeg trenger en fastlege jeg kan stole på. Jeg har hatt den samme legen hele livet og jeg stoler virkelig på hun. Men nå må jeg bytte. Kanskje litt personlig og spørre om, men hva heter fastlegen din? Føler at fastlegen din er så flink! Du trenger ikke og svare, men hadde vært snillt om du gjorde d❤️ Digger bloggen din!

    2. Iselin Kleiven: Jeg hadde samme problem da jeg flyttet til Oslo og var innom et par leger som ikke var all verdens. Han jeg har nå er virkelig fantastisk! Kan du sende meg DM på Facebook eller Instagram? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg