KLAR FOR Å HOOKE PÅ BYEN I KVELD

Hei, fine dere! Nå sitter Marte og jeg i sofaen hjemme hos meg. Vi skal snart ture ut til Kontraskjæret for å se Sverige-Tyskland. Det gleder jeg meg så mye til! Ikke fordi jeg egentlig heier på noen av de (selv om antrekket mitt sier noe annet), men fordi det er så utrolig god stemning der og fotball er alltid moro. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hahaha, jeg ler meg ihjel av Marte. Hun måtte ha med tannbørsten så hun kunne pusse tennene etter Kontraskjæret før vi skal på byen. Ei som er klar for litt hooking på byen i kveld, eller? PS. Dere finner henne på Taket 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

  •  
8 kommentarer

Siste innlegg