DETTE BURDE JEG IKKE GJORT

Tatt sol i går etter jobb. Jeg følte meg ikke bra i utgangspunktet og det kvarteret i solsengen gjorde det bare verre. Jeg som bare ville fjerne litt solskille 🙁 

Flyttet til Oslo. Det er vanskelig å si fordi det har kommet mye godt ut av det, men jeg skulle ønske jeg gjorde det jeg egentlig ville. Ønsket var alltid å studere i utlandet og hvis jeg hadde gjort det i stede for å gjøre det tryggeste hadde jeg kanskje vært ferdig utdannet nå og hatt en opplevelse for livet. Jeg har jo det på mange måter med tanke på PH og det hadde nok ikke skjedd om jeg hadde bodd i for eksempel Australia, men ja… Tanker. 

Farget håret brunt. To ganger!!! Dumme meg. For det første er jeg mye finere som blondine og for det andre har jeg ødelagt håret mitt igjen og igjen i prosessen for å gå tilbake til å være blondine. 

Gitt f*** i fremmedspråk. Jeg var ikke egentlig interessert i å lære meg verken fransk eller spansk, noe jeg angrer på den dag i dag. Tenk så kult om jeg kunne snakket det da. 

Skaffet meg Mastercard. Min dummeste avgjørelse noensinne! Nei, den nest dummeste tror jeg. Hadde jeg bare beholdt grensa på fem i stede for å øke… Dumme kredittkort. Det funker ikke for folk som elsker å bruke penger de ikke har (meg) hehe. 

Solet ihjel huden min. Dette skjedde da jeg var ung og dum. Jeg ville bare bli brun, brunere og brunest. Det var snakk om solarium nesten hver eneste dag over lengre tid og i opp til 50 minutter! Vet dere hvor krise det er? Jeg ber om at jeg slipper unna hudkreft, men det skal man ikke si for sikkert etter å ha behandlet huden min som dritt på den måten. Det er fælt å si, men jeg visste ikke hvor farlig det var. Jeg har i alle fall lært av mine feil!

Er det noe dere angrer på?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

       

      8 kommentarer

      Siste innlegg