NY TV-INNSPILLING

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen! I dag er ting litt bedre. Det var ikke så ille som jeg trodde å være tilbake i hverdagen selv om jeg selvfølgelig helst skulle ligget på en solseng akkurat nå, men man kan ikke alltid få det som man vil. 

Jeg merker at det tar litt tid å komme inn i rutiner igjen. Døgnrytmen har sklidd litt ut og jeg kommer meg ikke opp like tidlig som jeg skulle ønske. Både i går og i dag så forsov jeg meg og det førte til at den planlagte treningsøkta forsvant ut av dagens program. Jeg orket jo ikke det etter jobb, hallo i går ble jeg støl bare av å stå oppreist og gå rundt på jobb liksom. Haha, det er ikke bare enkelt å komme hjem etter å ha ligget på en solseng i syv dager. 

Men, til overskriften og det innlegget egentlig skulle handle om før jeg skrev meg helt bort! Nå har jeg egentlig litt dårlig tid fordi jeg får besøk hjem til meg om et par timer. Det må ryddes litt og jeg må få vasket håret og gjort meg litt ekstra fin. Jeg skal nemlig være med i et program som kommer på TV til høsten! For å være ærlig er jeg litt usikker på om jeg kan si hva det er, men jeg skal spørre etterpå. Uansett så er dette et program jeg har sett på selv med stor fascinasjon og synes det er ganske stas å få være med og bidra. 

Nå er jeg nødt til å komme i gang, men jeg oppdaterer dere om jeg får lov til å si hva det er og når det blir sendt! Blogges senere <3 Kom forresten gjerne med tips om det er noe dere ønsker å lese om. Her er hjernen litt på latsiden etter ferien så det hadde vært supert med hjelp fra dere. Klem!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

    3 kommentarer

      Legg igjen en kommentar

      Obligatoriske felt er merket med *

      Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
      Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
      Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

    Siste innlegg