UKEN SOM GIKK / FERIEMODUS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ: Nå sitter jeg på flyplassen i Corfu og vi skal dessverre reise hjem. Det er så trist og jeg vil virkelig ikke tilbake til virkeligheten!

UKENS TANKE: Jeg har hatt så mange tanker på denne turen. Hodet mitt har på ingen måtte tatt ferie og her har det rast avgårde en million tanker. Jeg tenker på Hector som er en av de fineste hundene jeg har møtt i mitt liv og lurer på hvordan en så nydelig hund kan være uten eier. Jeg tenker på hvor glad jeg er for at vi har kommet såpass langt i Norge at de aller fleste menn klarer å respektere at vi kvinner går alene uten å sikle på oss. Jeg tenker over hvor heldig jeg er som er født i Norge. Jeg tenker på hvor vanskelig det egentlig er å leve. 

UKENS BOK: Et halvt års pause! Les innlegget om den HER.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS CRAVING: Mars iskrem og Sprite. 

UKENS SEIER: At jeg klarte å gjennomføre en hel treningsøkt på ferien, woho! Målet var å få til en og det klarte jeg, egentlig bare fordi det regna og jeg ikke orket å være sosial hehe. 

UKENS HØYDEPUNKT: Det må rett og slett bli hele denne turen! Jeg kan ikke tro at vi skal hjem allerede. Det er som vi kom i går og jeg har kost meg utrolig mye med denne fine gjengen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Mennesker som ikke klarer å respektere og vise forståelse for at alle er forskjellige. Vi er ikke skapt like alle sammen og i det man mener noe som er utenfor normalen er det så feil. Det orker jeg ikke. Jeg vet flere reagerte på det jeg skrev om at jeg kommer til å savne å bo med Celine mer enn med Sofie, men det er fordi jeg kan se Sofie når som helst og vi kommer til å henge masse. Det å bo med et dyr har gjort så mye for meg og det gjør meg virkelig lykkelig. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Vi kom ikke inn i Albania

Beach day

Vi ble bedt om å kle på oss

UKENS MATRETT: Gresk salat og lasagnen på La Petite! Omg og brød med tzatziki. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS SANG: Taylor Swift – The Last Time

UKENS FAVORITT-BILDE: Wow, det er så vanskelig å velge! Jeg har tatt så sykt mange fine bilder denne uken at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av alle sammen, haha. Åååh, hva skal jeg velge mon tro… Det må bli det her bare fordi je elsker fargene, jeg elsker at vi er i syden, jeg elsker stranden og de flotte vennene mine!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

     

    8 kommentarer
      1. Hei Andre! Vil først bare si at jeg liker bloggen din veldig godt! Så herlig å slippe clickbaits, restylane lepper og falske vipper. Jeg håper at du ser selv hvor vakker du er uten det! Du skriver også veldig bra, kjempefine bilder og variert innhold. En ting jeg lurer på er om du kan skrive en Island-guide? Jeg har veldig lyst å reise dit, men usikker på når er den beste årstiden. Virker som juli-august er høysesong ut ifra prisene i hvertfall. Ville du anbefalt å reise dit tidlig september?

      2. What?? Har dere vært en uke allerede?… Føles som dere kom dit i forgårs! Tiden flyr virkelig.😐

      3. Hannah: Så koselig å høre, Hannah 😀 Dette er høy! Jeg synes Island er nydelig året rundt, men på sommeren er det helt fantastisk. Da er været også litt mer stabilt ut ifra min erfaring. Jeg har faktisk aldri vært der på vinteren, kun vår sommer og høst. Været er absolutt best på sommeren og på våren og høsten må du forvente mye regn og vind. Samtidig har jeg jo sett at det er sykt kult å være der for opplevelsens skyld på vinteren! Jeg tror september skal gå helt fint altså 🙂

      Legg igjen en kommentar

      Obligatoriske felt er merket med *

      Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
      Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
      Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

    Siste innlegg