HER FINNER JEG INSPIRASJON

Jeg er en skikkelig Instaholic. Instagram er definitivt min favoritt-app og jeg bruker den alt for mye. Jeg kan ta meg selv i å scrolle nedover feeden eller miste meg helt i utforsk-delen i timesvis av gangen. Det er så mange flotte mennesker og så ufattelig mange vakre bilder! Nå tenkte jeg at jeg skulle vise dere hva jeg sparer i lagre-mappen på Instagram.

Inne på min lagre-del har jeg fordelt bildene i forskjellige mapper. Noen har jeg også flytende rundt, men når jeg lagrer bilder for å bruke de som inspirasjon til mine egne bilder så liker jeg å sortere det. Da finner jeg lettere frem til det jeg skal ha. 

Nå har jeg følgende kategorier: Syden, storby, interiør, festival og restaurant/bar. 

Dere kan jo gjette hvilken kategori jeg bruker mest nå om dagen? ;-). Det er ikke det at jeg skal ta akkurat like bilder, men jeg elsker å hente inspirasjon til location, antrekk, tilbehør, posering og egentlig det aller meste fra andres kule bilder.

Kanskje jeg finner noe et sted og noe annet et annet sted som funker bra sammen i et bilde jeg ser for meg? Hvem vet, men inspirasjon fra andre er gull verdt og jeg hater når folk mener man “hermer” fordi man lar seg inspirere. Det er to forskjellige ting, men la meg vise dere hva jeg har i alle kategoriene! Det er utrolig mye forskjellig og utrolig mye kult.

SYDEN

INTERIØR

Her har jeg helt klart litt å gå på, haha. Denne kategorien er jeg ikke så opptatt av om dagen rett og slett fordi jeg ikke har et permanent hjem. Jeg tror denne vil fylles opp ganske raskt i det jeg eventuelt får min egen leilighet jeg kan innrede. Jeg orker ikke bry meg så mye i kollektiv, hehe.

STORBY

RESTAURANT/BAR

FESTIVAL

Aaaah, så mange kule festivalantrekk og ikke minst kule bilder! Jeg aner enda ikke hva jeg skal ha på meg på festival i sommer og nå er det bare en kort måned igjen. Jeg henter inspirasjon, men samtidig klarer jeg ikke forstå hvordan de klarer å se så bra ut. Nei, jeg må ut på leting når jeg kommer tilbake fra ferie. 

Det er mine kategorier og som dere ser så lagrer jeg en god del. Jeg elsker inspirerende mennesker! Del gjerne hvilke profiler og kontoer dere henter inspirasjon fra så kanskje jeg finner noen helt nye. Det hadde vært moro! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg