EN UTROLIG OPPLEVELSE

Reklame | Annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Heisann, fine dere! Akkurat nå befinner jeg meg nok en gang på hotellrommet. Denne gangen etter en lang dag i sola som egentlig skulle vart lenger, men mobilen min gikk tom for strøm og måtte inn på lading.

Vanligvis klarer jeg meg fint uten mobilen i sola, men i dag er det en litt spesiell situasjon. Dette skjedde nemlig da det var 20 minutter igjen av kampen mellom Argentina og Island. Jeg er halvt islandsk og heier på Island av hele mitt hjerte så jeg måtte selvfølgelig inn for å få hørt på resten av kampen! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER

Jeg kom meg tidlig ut til tross for at det ble sent i går. Vi dro nemlig ned til byen og havna for å se på fotball til min store glede. De har rigget opp skikkelig bra her med flere barer, en diger storskjerm og masse bord man kan sitte på for å kose seg med fotball. 

Stemningen var ubeskrivelig god med en grei blanding av Spania- og Portugal-fans. Jeg går innenfor førstnevnte og var ikke helt fornøyd med resultatet, men det er ikke verdens undergang. Særlig ikke nå fordi i det jeg skriver dette blåser dommeren av kampen og Island klarte uavgjort mot Argentina!!!! Dette er så sykt bra, herregud det laget der slutter ikke å imponere. For et lag, herregud så stolt jeg blir. Gjett om jeg gleder meg til å dra på meg landslagsdrakten til Island som ligger hjemme og venter på meg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Se så koselig det er her!

Nå skal jeg gå i dusjen og begynne å gjøre meg klar for kvelden. Vi har fått en liten favorittrestaurant her nede og dit skal vi for andre gang i kveld. Jeg skal ta det med i reiseguiden min fordi alle bør teste det ut både for stemningen og matens skyld. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

18 kommentarer

Siste innlegg