UKENS SPØRSMÅL / HEMMELIG KJÆRESTE, SIDE2, REISE ++

Reklame | Annonselenker Nelly & Junkyard / Spons Kouture

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er det ikke ubehagelig at noen vokser tissen din og gjør det ikke grusomt vondt?

Nei, jeg synes egentlig ikke det. Til tross for min ganske så brede intimsone har jeg aldri hatt problemer med voksing av underlivet, gynekologiske undersøkelser og slie ting. Kanskje fordi jeg vet at de som gjør det faktisk jobber med dette og gjør det samme flere titalls ganger om dagen. Jeg vet ikke helt, men personlig synes jeg ikke det er ubehagelig. Altså det er jo ikke behagelig, men det er så steder som gjør veldig vondt. 

Får du noen kommentarer over at du er så stor, ang vekt osv? Synes det er bra at det ikke bare er tynne bloggere.

Nei, dette er vel en av de første på et år haha 🙂

Er det noen kjekke gutter der dere er?

Neeeh, ikke helt min type altså. 

Hvilke norske bloggere liker du best?

De jeg er innom er som regel Ida Wulff og Kristina Andersen, så tar jeg en runde på bloggene til venninnene mine selvfølgelig 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER (utsolgt i blå) / VESKE H&M 

Hvilke reisemål i Europa anbefaler du?

Nå har jeg ikke vært så veldig mange steder, men av stedene jeg har vært så er dette favorittene mine:

Ios – en greks øy som er helt fantastisk pen! Det er en bitteliten by med nydelige strender. Dette er et perfekt sted for dere som vil på partytur. Byen gjøres om til tidenes bargate på kvelden, men ikke på den tacky Rhodos måten om dere forstår. Det er ordentlige utesteder som er ganske bra. Anbefaler også å se solnedgangen fra toppen av byen og spise på Harmony som er en fantastisk restaurant!

Island – Hellooo dere må dra hit! Det er et av de vakreste og mest fascinerende stedene på jord med helt utrolig natur. 

Sarandë – Altså, både ja og nei. Det er helt nydelig her. Flotte strender, fantastiske hotell og restauranter og hyggelige folk som jobber her. Samtidig er det litt sånn… Ja, de er vel ikke helt vant med turister enda, hehe. Gi det et par år!

Vippene dine er så fine! Bruker du løsvipper på kvelden?

Tusen takk <3 Nei, det gjør jeg ikke! Jeg har faktisk ikke brukt noe slikt etter at jeg tok av extensionet. Det jeg har gjort er å bruke dette vippeserumet etter at jeg tok av extensionet slik at vippene begynte å vokse igjen og ble lange, sterke og fine. Kjøp det HER.

Kan du legge ut treningsprogrammet ditt?

Jeg skal prøve å få ordnet et skikkelig innlegg om det, eventuelt en vlog. 

Kommer du til å fortelle oss om du får kjæreste eller holde det hemmelig?

Det er litt vanskelig å svare på. Jeg kommer nok til å fortelle dere det, men muligens ikke hvem han er. Jeg vet ikke om jeg med mine trust issues kommer til å 

Hvem heier du på i fotball VM?

ISLAND!!! Jeg tror kanskje ikke det kommer til å gå så bra, men det er lov å håpe 😀

Hvor er den grønne/grå bikini toppen fra som er uten stropper? 

Den er fra Shein.com!

OLYMPUS DIGITAL CAMERASOLBRILLER HER

Er det ikke slitsomt å måtte merke alle snaps og innlegg med reklame?

Hehe, nei altså det er jo en del av jobben. Det eneste som er kjipt er at det er lett å glemme når jeg lager swipe ups til innlegget som handler om noe helt annet enn en annonselenke, men jeg pleier å huske på det med en gang og får ordnet opp 🙂

Hva skal du i sommer?

Jeg skal jobbe en del, så skal jeg på Stavernfestivalen og til Gøteborg på Ed Sheeran-konsert. 

Kan du vlogge en av dagene i Albania?

Jeg har vlogget litt alle dagene så tenkte å lage en hel vlog <3

Hvor i verden ville du bodd om du fikk velge ett land?

Vanskelig å si. Jeg elsker jo å bo i Norge på en måte. Vi har det ganske så greit, så jeg tror faktisk jeg ville hatt base i Norge og heller reist rundt og bodd korte perioder i andre land. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan synes du det var å nesten bli kastet bort fra stranda Albania?

Det var en familie som ville ha oss kastet ut, men heldigvis var Strandsjefen oppegående nok til å ikke lytte til deres gjentatte klager. Vi er helt med på å respektere andres regler og kulturer og da vi fikk beskjed av Strandsjefen om å ta på bikinoverdelen gjorde vi det med en gang. Derfor syens jeg det er unødvendig av familien å ikke gi seg, men fortsette å mase og stirre. 

Synes du ikke det er litt spesielt å si at du savner en hund mer enn hun du har bodd med i over et år?

Haha, kanskje… Men sånn er det altså! Nå skal det sies at jeg er et dyremenneske og liker generelt dyr bedre enn mennesker. 

Holder du på med noen?

😉 Dere får snart vite mer om kjærlighetslivet mitt.

Siden du ikke er side2 blogger lengre, tjener du bare penger på annonser eller tjener du også vær gang noen er inne på bloggen din?

Det stemmer vel ganske bra. Jeg er nesten ikke sikker selv, haha. 

KJOLE KOUTURE

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

23 kommentarer

Siste innlegg