VIDEO: PAKK MED MEG TIL ALBANIA

Hei, fra Albania! Denne turen har ikke akkurat startet veldig bra. Da vi ankom hotellet var det ingenting som var i orden. Vi hadde booket en familiesuite på 53 kvadratmeter med havutsikt og skulle plutselig få to små dobbeltrom i stede. Tidlig innsjekk hadde de plutselig ikke registrert selv om jeg hadde bekreftelsen og vi ble dratt med rundt over hele hotellet og vist dårligere og dårligere rom som skulle erstatte suiten vår. Jeg var så sulten og varm. Alt jeg ville var å få i meg frokost og komme meg på stranda, men dessverre… Nå håper jeg at ting bare går oppover. Det kan vel ikke gå så mye dårligere nå, haha. Anyways, nå er ting i orden og jeg skal nyte ferien fra nå av!

Dere spurte og jeg gjør selvfølgelig alt dere ønsker! Da jeg sleit meg gjennom pakkingen til denne turen så spilte jeg inn alt sammen. Etter å ha klipt bort 70% av filmen, som egentlig bare bestod av at jeg tenkte og kastet klær frem og tilbake er filmen endelig klar! Trykk på bildet eller HER for å se den. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Så bra at det ordnet seg til slutt! Reiser selv til Sarande neste uke, gleder meg! Hva heter hotellet du bor på?

    2. Hvor er den grønne/gråe bikini toppen fra som er uten stropper? Du sa den var ganske ny på videoen og du brukte den på stranda i dag😄 utrolig fin! Kos deg på tur!

    3. Takk for svar!:D er den normal i str og er frakt dyrt til Norge? Og hvor mange dager ca tok det før du fikk den? Haha var så utrolig fin :?)

    4. Susanne: Ja, det vil jeg si! Men du må bestille den i sett, så overdelen er litt stor på meg hehe. Tok vel et par uker tror jeg 🙂 Den er såååå fin <3 Frakten var på 45 kr kanskje!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg