NÅR DU VIL FØLE DEG EKSTRA FIN

Reklame | Luxushair / Sponset kjole Kouture

Jeg angrer ikke på at jeg valgte å ta av extensionet mitt, men fra tid til annen tar jeg meg selv i å savne det. Jeg savner å ha tykt hår å flette. Jeg savner å ha lange, lete bølger og fine tykke krøller. Jeg savner å kunne gjøre mye mer med det!

Derfor har jeg bestemt meg for å begynne å bruke clip on extensionet til Luxushair fra tid til annen. Det er så deilig fordi da kan jeg velge akkurat selv når jeg vil ha langt hår og ikke! Hvis jeg skal på fest og vil pynte meg litt ekstra så kan jeg enkelt feste det ekstra håret og ha flere styling-muligheter enn ellers.

Nå har jeg god erfaring med extension og jeg vet hva som skal til for å bevare den gode kvaliteten. Her kommer noen av de viktigste: 

Bruk naturbørste eller en hair extensions-børste

♡ Gre alltid fra tuppen innover mot roten

♡ Ikke gre håret når det er vått, la det heller lufttørke

♡ Vask og kur håret før du bruker det, slik får det et mer naturlig resultat og blender bedre inn i eget hår

♡ Ikke vask det for ofte og bruk en god shampoo og balsam, gjerne sammen med en fuktighetskur

KJOLE KOUTURE HER

Jeg har 180g hår i 50 cm lengde, rett og slett for at det skal bli litt tykkere og litt lenger når jeg ønsker det. Fagen er #90 Ice blond. Den er litt lysere enn mitt eget, men jeg synes det blir veldig fint! Det blir litt mer dybde og da synes jeg det ser mer naturlig ut enn om hele håret skulle hatt samme farge fra topp til bunn. 

Nå har Luxushair en kampanje gående som heter Shopmore Savemore. Det betyr enkelt og greit at du får mer avslag jo mer du handler. Hvis du handler for 1500 kroner får du 1000,- rabatt og hvis du handler for 2500,- får du hele 25% rabatt på kjøpet ditt! Som om ikke det er nok så får dere fri frakt gjennom hele juni! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg