UPDATE PÅ LIVET AKKURAT NÅ

Reklame | Annonselenker Nelly & Junkyard

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER

MATRETT

Av en eller annen grunn så craver jeg sushi, noe som er veldig merkelig fordi jeg ikke liker sushi. Jeg tror rett og slett det er fordi jeg bare vil ha noe enkelt og lett. Når det er så varmt som nå så orker jeg ikke tung mat. Det går mye i salat om dagen, så det må nesten bli det. Jeg spiser salat til lunsj eller middag nesten hver dag nå. Man kan jo faktisk lage utrolig mye god, næringsrik og mettende salat hvis man bare planlegger litt! Nå er jeg hekta på salat med fullkornspasta i pesto med fetaost, omg så godt!

INSTAGRAMKONTO

Angelica Blick. Seriøst, jeg har tidenes girl crush på den jenta. Hun er meg, bare en mer suksessfull versjon, haha. Dere må sjekke ut Instagramkontoen hennes om dere ikke allerede har gjort det. Der er det inspo fra start til slutt!

BLOGG

Nå er jeg helt lost i bloggen til Kenza. Hun er så flink til å oppdatere og jeg er litt forelska både hun og mannen hennes. De er så couple goals som du får det og de giftet seg for ikke så lenge siden i et helt nydelig bryllup. Love them!

TRENINGSFORM

Nå har jeg virkelig begynt å like styrketrening igjen. Etter en lang periode hvor det eneste som fristet var trappeløp eller powerwalk i motbakke på mølla har jeg funnet tilbake til gleden ved styrketrening. Det er nok fordi jeg elsker det nye treningsprogrammet mitt! Det er variert og morsomt, men skikkelig effektivt. Jeg ender opp med å være støl i minst to dager i etterkant etter hvert økt og svetter som en gris underveis. Yei!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SPILLELISTE 

Ulrik Munther – Before

Glades – Do right

Veronica Maggio – Mitt hjärta blöder

Alan Walker – Ignite

Bendik – Siste gang

Taylor Swift – Dress

ISKREM

Haha, jeg må jo ha med dette som et punkt nå som det er sommer og is-sesongen virkelig er i gang. Problemet er at jeg elsker omtrent all iskrem. Det er egentlig ikke et problem, men det gjør det vanskelig å velge ut en! Til tross for at det ser ut til at den er umulig å oppdrive om dagen så må jeg gå for Dream Is med mango og pasjonsfrukt. Den er så utrolig god! Så slenger vi med Dream pinneis med sitron og gresk yoghurt, Royal trippel, all gelato og softis hehe.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

KLESBUTIKK

Altsåååå jeg dør av Zara om dagen. De har så mye fint og jeg har lyst til å kjøpe hele butikken. Et tonn av fine kjoler, blazere, toppere, sko, vesker, tilbehør og ja egentlig alt sammen. Det blir nok en liten tur innom der før jeg reiser på ferie, hehe. 

HJERTE

Celine, bebbisen <3 Det har begynt å gå opp for meg at jeg ikke lenger skal bo med Celine. Herregud, så mye selskap det er i et så lite vesen. Jeg er ufattelig glad i den hunden og kommer til å grine meg ihjel hver gang jeg ser henne etter at jeg flytter ut. 

KJOLE HER

“GLEDE SEG TIL”

Dere kan jo gjette, haha. Det er selvfølgelig Albania!!! 2 dager igjen til avreise!

FØLELSE

En slags blanding av stress og lykke. Jeg har det veldig bra om dagen og føler at ting begynner å komme litt på glid. Det hørtes rart ut… Vel, ting går i hvert fall endelig bra og jeg føler at det begynner å løsne. Det blir mer riktig, eller? Sol, sommer, gode venner og alt er bra med jobb så hva mer kan man ønske? En kjekkas jeg kan ligge i armkroken til på søndager og kanskje en hund. Og et par millioner. Yes, der har vi det ;-).

OLYMPUS DIGITAL CAMERAGENSER HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg