HEMMELIG PROSJEKT

Wiii, i dag har jeg hatt en helt utrolig morsom dag! Til tross for rundt fem timer med søvn gikk det hele overraskende bra. Jeg har vært på en innspilling helt fra klokken halv ti i dag tidlig og frem til nå. Vi har gjort helt sykt mye moro og jeg er utrolig spent på resultatet. Det er så gøy å stå foran kameraet, altsååå!

Jeg kan dessverre ikke fortelle dere hva jeg driver med helt enda. Alt er en del av et såkalt hemmelig prosjekt. Nå gleder jeg meg bare veldig til å fortelle dere hva jeg har jobbet med i det siste. Det er kjempemoro og det tror jeg nok dere vil si dere enig i 😉

Uff, nå må jeg bare kaste i meg noe mat og komme meg avgårde. Jeg begynner faktisk på jobb klokken fire så dette blir en utrolig lang dag, men sånn er det innimellom. Jeg får prøve å ta det med ro etter jobb på lørdag slik at jeg får pakket ordentlig og ikke er utslitt når mandagen kommer.

Nå må jeg faktisk løpe, men vi blogges senere i kveld og da kommer jeg med et kjempegodt tips til dere så følg med <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg