FÅ I BLOGGVERDEN VIL DELE SINE ERFARINGER

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER / ANNE BRITH SIN KJOLE HER

Etter over et år i bloggverden har jeg lært en god del. En av tingene jeg virkelig har skjønt viktigheten av er å ha gode kollegaer. Noen du kan snakke med om ting ingen utenforstående vil skjønne, noen som kan hjelpe deg, noen som vil dele. Heldigvis har jeg hatt Sofie, noe som har vært en gave i seg selv. Vi har blitt kastet ut i dette sammen og det er godt å ha noen du kjenner såpass godt og som du kan være helt ærlig med. 

Det er utrolig mange dyktige, hyggelige og flotte bloggere her i Norge, men man merker at flere ser på det hele som en konkurranse. Det er få som virkelig vil dele sin kunnskap, sine triks og erfaringer. De fleste vil holde det for seg selv slik at de kan fortsette suksessen, noe som er veldig forståelig. Samtidig kjenner jeg at jeg setter utrolig stor pris på de som faktisk vil dele og hjelpe oss som er litt nyere i business-delen av blogg. En av de er Anne Brith!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Den dama er så utrolig dyktig og helt fra første gang jeg møtte henne ga hun meg tips og triks. Interesserte seg oppriktig for hvordan jeg jobbet og hvordan jeg kan bli bedre. Slike mennesker er fantastiske og jeg følte virkelig for å gi denne dama rosen hun fortjener. En mer hardtarbeidene, omtenksom og hjelpsom blogg-dronning skal man lete lenge etter!

Så tusen takk, Anne Brith! Tusen takk for at du alltid gjør ditt beste for å hjelpe oss newbies idenne bransjen med å nå målene våre <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Så utrolig flott du ser ut for dagen Andrea,du må ha blitt en del tynnere?:) du stråler virkelig:D:D!!!

    2. Sjelden jeg legger igjen kommentarer , men tenkte når man har noe hyggelig å si så kan man si det 🙂 Leser en god del blogger , mye rart som finnes der ute og uten tvil mye ræl.
      Synes du er så flink til å skrive ! God på rettskriving , pent utrykk og flotte bilder, noe som igjen gjør det behagelig for oss lesere . Ser du ligger ned arbeid i det du gjør og håper en dag du får betalt for det. Heier på deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg