BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

Det var lenge siden sist! Her kommer en etterlengtet runde med bildene som ikke kom på bloggen. Jeg kan love dere at det er en million av disse hver eneste gang jeg tar bloggbilder. Grunnen til det er at jeg synes den delen av jobben er bittelittegranne kjedelig så jeg begynner alltid å snakke, le og gjøre alt mulig annet enn å posere. Så bare for å presisere så er ikke bildene som ikke kom på bloggen nødvendigvis bilder jeg synes er stygge av meg, men bilder som ikke havnet blant de “perfekte glansbildene” jeg vanligvis bruker i innlegg ;-). 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer
    1. Ser ut som at du jobber på en merke butikk, siden på Sofie sin ms av deg ser man at det står jeun Paul på et skilt

    2. Hahaha, megabra! Og herregud må bare si det; Du ligna SJUUUKT på Taylor Schilling på det bildet der du spiste is?? Hu som spiller Piper i OITNB veit du! Det er et kompliment altså, den dama er jo dritlekker B-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg