FÅ SOMMERBRUN HUD PÅ 1-2-3

Reklame | Mine Tan

God morgen, mine fine <3 Har dere hatt en fin start på dagen? Jeg skal snart komme meg ut av døren, men aller først vil jeg tipse dere om min nye favoritt-selvbruning!

I disse sommerdager har jeg jobbet nesten hver eneste dag, noe som gjør at jeg henger litt etter på solingen i motsetning til store deler av Oslo. Jeg synes det er skikkelig kjipt å ikke få vært med å parken eller på stranda med de andre på dagtid fordi jeg er på jobb. Når jeg endelig kan bli med i helgen så vil jeg føle meg fresh og fin. I stede for å grille huden min i solarium alt for ofte så bruker jeg som de fleste av der vet selvbruning med jevne mellomrom.

Nå har jeg begynt å bruke en ny selvbruning, nemlig Mine Tan Violet Foam. Den gir en utrolig jevn og naturlig farge så ingen vil mistenke at det er litt juks inne i bildet når du dukker opp med en gylden og fin brunfarge i parken på lørdag ;-).

Min favoritt når det kommer til selvbruning er er definitivt mousse. Det er den formen jeg har brukt tidligere også, mest fordi jeg synes det er det som gir det jevneste resultatet. Moussen er lett å påføre med en påføringshanske som gjør at du unngår skjolder og slipper stygge selvbruningsflekker på hendene. 

Akkurat nå får du med en gratis hanske om du bestiller Mine Tan via denne linken og bruker kodeord “Andrea” ved utsjekk! Tilbudet varer ut uken.

Det som gjør Mine Tan ekstra god er at du velger selv hvor brun du vil bli. Hvis du bare vil ha en liten touch up kan du la moussen sitte på i 1 time, men om du ønsker en enda dypere farge kan du for eksempel påføre moussen på kvelden og dusje det av på morgenen. Dette styrer du helt selv ut ifra hvor brun du ønsker å bli. Er ikke det genialt?

Jeg har prøvd ganske mye forskjellige selvbruning, men jeg kan med hånden på hjertet si at dette er den beste jeg har testet noen gang! Grunnen til at denne går av med seieren er blant annet dette: 

Fargen blir fin og naturlig

♡ Hansken er utrolig myk og gjør påførings-jobben lettere

 ♡ Den lukter ikke selvbruning! Det verste jeg vet er når selvbruning lukter, vel… Selvbruning, haha. Heldigvis gjør ikke denne det!

♡ Fargen holder lenge, særlig om du bruker Micellar water pre tanning primer før bruk slik at fargen sitter ekstra godt.

Hvis du ikke vet hvilken selvbruner du skal velge kan du gjøre som meg og ta testen HER.

Da velger du hudfarge, hudtype, hvordan brunfarge du ønsker og hva slags påføringsmetode du foretrekker så velger Mine Tan hvilken selvbruner som passer akkurat deg. Jeg endte da opp med Mine Tan Violet Foam.

Akkurat nå får du med en påføringshanske ved kjøp av et hvilket som helst Mine Tan produkt via denne linken om du legger igjen kodeordet “Andrea” i kassen. Tilbudet varer ut uken. 

PS. Alle MineTan sine produkter er godkjent av PETA (<3), er parabenfrie og inneholder ingen skadelige kjemikalier.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

10 kommentarer

Siste innlegg