KLESSALGET GIKK IKKE HELT SOM PLANLAGT

Reklame | Annonselenker Nelly / Egenreklame klessalg / Spons BareRaw

Først vil jeg starte med å si tusen takk til alle dere som tok turen! Det var veldig koselig dere skal vite at vi satt stor pris på det! Jeg beklager om jeg var litt tilbaketrukken, men jeg kjente at dette var en situasjon jeg ikke var heeeelt komfortabel i. Det kom seg heldigvis litt utover dagen i motsetning til salget, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

KJOLE (UTSOLGT) I ANDRE FARGER HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette ble rett og slett et ekstremt mislykket klessalg for min del. Jeg tror kanskje ikke klærne mine passet målgruppen helt fordi i mine øyne var det mye fint i de fire søppelsekkene jeg endte opp med å gi til UFF. Det gikk faktisk så dårlig at jeg gikk i underskudd, haha. Er det mulig liksom? Vi hadde jo med utrolig mye klær og i tillegg tok vi med klesstativer, servering og en million kleshengere. Det førte til at vi måtte bestille en maxitaxi som varelevering og det er ikke akkurat billig. Så ja…

Da har vi prøvd det, men jeg tror nok jeg holder meg til Tise og muligens snap-salg fremover, hehe. Det gikk heldigvis litt bedre Isabel og Sofie da, men jeg koste meg med Rawkuler og Pepsi Max så det gikk jo greit. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

LIGNENDE PLAYSUIT HER / SANDALER HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BareRaw var utrolig snille og sponset oss med servering til alle som møtte opp! Vi synes det var koselig å ha noe å tilby og særlig noe så digg som kakene og kulene herfra. Jeg er jo helt frelst av rawkaker så det var gøy å få servere det til alle dere fine som møtte opp!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hehe vi endte opp med å bestille Foodora fra Max like før vi åpnet dørene. Hele gjengen hadde vært ute dagen før og ingen rakk å stå opp tidlig nok til å spise noe særlig frokost, så vi kjente at det var på tide med litt påfyll. Hva passer vel bedre enn litt junkfood dagen derpå?

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Se på disse nydelige kjærestaparene da! Jeg er nesten nødt til å finne meg en mann sjæl så jeg også kan stille opp på slike bilder som dette i stede.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

15 kommentarer
    1. jeg syns du har en veldig fin klestil. men tror at foreksempel isabel har en klestil som passer bedre til målgruppen jeg tror kom på klesalget deres

    2. Jeg DIGGER klesstilen din og synes du kler deg så utrolig fint og stilrent! Nå er jo jeg greit nok 24, så litt eldre enn kanskje de som møtte opp igår.
      Men si ifra om du selger noe på tise!

    3. Ååå jeg elsker klesstilen din og hadde så lyst til å være der, men jeg bor ikke i Oslo… hadde kommet dersom dere hadde hatt klessalg i Trondheim!

    4. Jeg er fire år eldre enn deg og digger klesstilen din! Kan fortelle deg at jeg ikke møtte opp av den enkle grunn av at jeg er for gammel. Hehe. så for meg at det ville være meg og en gjeng 15åringer som er super paradisefan, og jeg hadde blitt så sykt malplassert og følt meg såååå gammel. Haha! Ikke noe vondt om dem, bare ulike stadier i livet 🙂
      Men er også interessert om du legger ut på tise 🙂

    5. Håret ditt ser alltid så bra ut, kan du lage video eller innlegg der du viser hvordan og hva slags produkter du bruker for å fikse håret slik du hadde det i dette innlegget?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg