VIDEO: UNPACKING JUNKYARD

Reklame | Junkyard

Wiii! Her kommer en video flere har etterspurt, nemlig en haul eller unpacking video. Jeg tror det er samme greie, haha. Jeg vet faktisk ikke helt, sånn er det når man er 70 år i hodet og prøver å henge med i YouTube-verden. Følger dere forresten kanalen min? Hvis ikke kan dere gjøre det HER

Nå får dere hele 15% rabatt på kjøp over 500 kroner ved å bruke koden “ANDREAS15” i kassen. Dere finner link til alle plaggene nederst i innlegget her, eller i beskrivelsen på YouTube. 

NIKE AIR MAX SNEAKERS HER

SOLBRILLER QUAY HER 

LEVIS SHORTS LYS HER

LEVIS SHORTS MØRK HER

PEPSI-GENSER HER

OLAJAKKE HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

15 kommentarer
    1. Du er skikkelig, skikkelig pen. Sånn skikkelig. Fin hud, fine øyne, fine bryn, hvite tenner og fiine lepper! Dette må du ta til deg, for d er virkelig sant! Det ser også ut som du har tatt av deg en del, stemmer d? Og et kompliment til når jeg først er i gang; skikkelig NICE brunfarge!

    2. Hei <3 Først så vil jeg bare si at du her helt nydelig 😀 Så tenkte jeg også spørre deg om vippeserumet som du tar. Hvordan funker det å bruke det når du har allergi? Er det problematisk eller går det helt greit? Jeg har pollenallergi selv og klør masse i øynene mine en del ganger, og har oppdaget nå i det siste at nesten vippene mine er borte, så tenkte jeg ville teste det ut. Har du noe råd?
      Ha en riktig fin helg og kos deg masse 😀 <3

    3. Shit for en vakker kropp! Du har virkelig stått på i treningen ser det ut til, markerte magemuskler og alt😍 har du noen tips?
      Lurer også på hvor den røde kjolen du har på deg i starten er i fra? Helt nydelig!

    4. Anonym: Altsåååå for en kommentar!! Du er så nydelig, tusen takk for at du tok deg tid til å skrive dette <3 Jeg kan lage et treningsanlegg snart om det er interessant 😀 Kjolen er fra Nelly! Superfin, er link i bioen min på Instagram 🙂

    5. Anonym: Altsåååå for en kommentar!! Du er så nydelig, tusen takk for at du tok deg tid til å skrive dette <3 Jeg kan lage et treningsanlegg snart om det er interessant 😀 Kjolen er fra Nelly! Superfin, er link i bioen min på Instagram 🙂

    6. Astrid: Tusen takk, Astrid <3 Så koselig! Jeg bruker det bare innimellom nå fordi vippene mine er tykke og lange, men jeg synes det funker fint selv om jeg er allergisk 🙂 merker ikke noe til det sånn sett! Jeg er kjempefornøyd med det altså 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg