JEG SYNES SEKSUELL OPPMERKSOMHET ER UBEHAGELIG

God morgen, mine fine <3 Pollen tar fortsatt livet av meg, men dessverre tar ikke livet hensyn til det. Jeg prøver å komme meg opp av sengen i dette øyeblikk for å dra den trøtte og allergiske kroppen min på trening før jobb. Kreativiteten er ikke helt i gang enda. Heldigvis skrev jeg en morsom liten liste i pausen på jobb i går, nemlig en ny runde med merkelig fakta om meg! 

😬Jeg synes babymager ser SYKT weird ut. Jeg vet det er naturlig og alt det der, men jeg synes det er rart. Det er liksom malplassert på en måte. Samtidig synes jeg det er kjempefint, så det er veldig merkelig det greiene her. 

😬Jeg har alltid ansiktsolen på det svakeste når jeg tar sol og har den maks på i 8-10 min før jeg skrur den helt av. Ansiktet er alltid i sla uansett og det kan jeg uansett sminke. Jeg er ikke veldig gira på mer solskader og masse rynker før jeg er 30 liksom.

😬Jeg går så og si over alt med mindre jeg må benytte meg av kollektivt. Det er både fordi det er skikkelig deilig å gå (#hverdagsaktivitet) og fordi jeg får litt noia av kollektivt, særlig nå på sommeren når det er så varmt.

😬Jeg går alltid med ørepropper, men har sjelden på musikk. Det er bare min måte å stenge verden ute. 

😬Stjernetegnet mitt er skorpion og det passer meg alt for godt til å kunne være tilfeldig. Dere må faktisk Google skorpionen, det er meg! 

😬Jeg synes seksuell oppmerksomhet fra fremmede på gata er ekstremt ubehagelig. Det er sjelden jeg føler meg så liten og utilpass som jeg gjør når jeg får ekle blikk, plystring og ikke minst bevegelser!

😬Jeg blir skikkelig “hangry” hvis jeg går for lenge uten mat. En gang klikket jeg på vennene mine da vi var på ferie i Polen fordi de brukte en time i en sminkebutikk og jeg døde av sult. Da de endelig ble med meg på en restaurant begynte jeg å gråte fordi jeg ble så glad, haha. Det er helt sykt. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer
    1. Ut fra overskriftene du presenterer på Nettavisen så er du ei kåt megge som går over plast og lik for å få likes!

    2. Ja jeg skjønner hva du mener. Var selv i Pattaya å ferierte for litt siden og jeg ble nedglodd av glupske blikk hvor enn jeg gikk. På barer diskotek. Og ladyboyene var ennå verre, di tafset og var aggresive. #metoo problematikken ville INGEN ENDE TA!! huffameg!!!!!!!!!!

    3. Du vier jo 90% av bloggen til prat om sex, og ikke sex, og vaginisme, og gutter og dating og sex. Er det noen som gir sex oppmerksomhet er det vel deg. Når det gjelder blikk, er jeg enig i kommentaren over. Fordi om det er en skikkelig hunk som får øyekontakt med deg, og smiler, så er vel det helt greit? Litt verre om han ikke er bra nok for deg, fordi da syns du vel han er ekkel og innbilsk? Plystring er fra middelalderen å regne, og jeg tror aldri jeg har vært vitne til noen som har plystret på en jente uten at det var ironisk/morsomt ment til en kompis eller venninne (oftere da til gutta som en spøk).
      Syns forøvrig det er rart at du klarer å blogge hvis du døde av sult – vet dette er flisespikkeri på ordbruk, men det er uheldigvis ufattelig mange som leser denne bloggen din, så når du bokstavelig talt skriver at “da vi var på ferie i Polen fordi de brukte en time i en sminkebutikk og jeg døde av sult.” blir det litt misvisende.
      Hadde vært mer naturlig å skrive at det kunne føles som at du skulle dø av sult.

    4. Litt for mye clickbait tittel: Overhodet ikke. Jeg har ett innlegg i uken som handler om dating, gutter og da ofte sexrelaterte ting. Det er ikke så mye når vi ser på 3 innlegg om dagen hver dag, hver uke 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg