UKEN SOM GIKK / AKTIVITET OG SOMMER

Reklame | Sponset medlemsskap og PT-timer EVO / Annonselenker Nelly

LIGNENDE SOLBRILLER HER / SKJØRT HER / LIGNENDE TOPP HER /  BELTE H&M

AKKURAT NÅ: Nå skal jeg spise frokost og skifte før jeg drar på trening. Jeg skal på PT-time med min flinke personlige trener Idar (sjekk han ut HER). Han lagde et nytt program til meg for noen uker siden som jeg for en gangs skyld har klart å følge ordentlig (jeg er håpløs).

Det er faktisk det morsomste programmet jeg har trent noen gang og jeg har blitt like støl etter hver eneste økt. Vi snakker så støl at jeg så vidt klarer å gå på dag nummer to… Hehe, sånt skjer, men det betyr vel at det funker? Så i dag skal vi kjøre gjennom programmet så skal han se litt på progresjonen og om alt går som det skal. Det blir moro!

UKENS TANKE: Hvis Norge fortsette som dette så skal jeg seriøst vurdere å aldri flytte herfra på permanent basis (noe som stadig har fristet). Herregud, så fantastisk det er her om dagen! Folk er mye hyggeligere enn vanlig, de fleste blir penere med litt sol på kroppen så jeg får crush på halve Oslo, man kan gå rundt i sommerkjole fra morgen til kveld uten å fryse og man kan faktisk ligge i bikini og BADE i mai. Det er utrolig hva litt sol og varme kan gjøre, haha.

UKENS SERIE: Ja, det var det da. Jeg må snart fjerne dette punktet. Kanskje jeg skal ha ukens bok i sommer i stede for serie? Den skal jeg tenke litt på. 

UKENS CRAVING: Dream is med mango og pasjonsfrukt, men den er umulig å oppdrive i Oslo sentrum. Det holder på å klikke for meg! Jeg har hatt så lyst på den i over en uke nå, men nøyer meg med sjokolade i stede fordi jeg ikke finner den. Jeg begynner å lure på om jeg må ut på nok en is-jakt fordi jeg trenger den iskremen i livet mitt om dagen. 

UKENS HØYDEPUNKT: Søndag <3 Fri, sol, bad, is, venner, bikini. Trenger jeg å si mer? Joda, det kommer et laaaaangt innlegg om gårsdagen senere i dag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Dere kan jo gjette? Haha, jeg tror jeg har sutret over dette i minst ett innlegg om dagen gjennom hele uka. Jeg synes det er så utrolig trist at jeg har jobbet såpass mye og skal jobbe like mye denne uken når været er så fantastisk flott! Det er nemlig ikke slik at jeg som regel har noe fritid før eller etter jobb de dagene jeg har lange vakter. Det er nemlig en liten ekstrajobb som kalles blogg hehe. Den tar ganske så mye tid og jeg sitter vanligvis med det før og etter jobb. Heldigvis drar jeg snart på ferie, men akkurat nå er det så fullt opp her om dagen at jeg snart går på veggen. Neida, jeg gjør ikke det, men dere skjønner hva jeg mener.

UKENS SANG: Armin va Buuren – Blah Blah Blah. Dette er egentlig en ganske irriterende sang, men av en eller annen grunn så elsker jeg å trene til den. Det har sikkert noe med tempoet å gjøre fordi jeg får en skikkelig bra feeling og så mye energi av den akkurat der og da! Jeg kunne riktignok aldri hørt på den utenom trening. 

UKENS SEIER: Altsååååå! Jeg er så stolt av dette så jeg må faktisk bare dele det. Forrige uke var jeg så sykt aktiv og hadde over 19 000 skritt i gjennomsnitt per dag. Det er så bra og jeg er skikkelig stolt av at jeg har klart å opprettholde et så høyt aktivitetsnivå i hverdagen til tross for alt stress. I tillegg klarte jeg seriøst seks treningsøkter. Hva skjedde denne uken? Dette er sjelden kost så da må jeg nesten skryte litt når det først skjer, haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERALIGNENDE TIGHTS HER / JAKKE GYMSHARK

UKENS MEST LESTE INNLEGG: (PS. jeg er så glad for at nummer en og tre er på denne lista. Viktige budskap!)

Jeg kan gå kledd som jeg vil uten at du skal få tafse

Slik blir du kvitt nattens one night stand

15% rabatt på fillers for et bedre selvbilde

UKENS MATRETT: Blæææh, jeg har ikke spist noe digg denne uken. Utrolig trist, men dagene har gått i ett og måltidene har ikke vært noe særlig å skryte av. Det har gått mye i laks- og pastasalat til lunsj på jobb og noe enkelt til “middag” når jeg er hjemme sent på kveld.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette <3 Jeg har ikke lagt det ut på bloggen enda, men jeg tar det med fordi jeg la det ut på Instagram i går. Jeg elsker fargen på veggen bak meg, jeg elsker ta jeg ser solbrun ut og jeg elsker at jeg spiser is, haha. Tenk så mange slike bilder jeg kan ta i Albania om et par uker!!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE NELLY / BIKINITOPP HER / SOLBRILLER MONKI

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Når dere reiser til sarabde kommer dere til å være kun på sarande eller kommer dere til å besøke ksamil , syri kalter ?☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg