SØNDAGSFILMEN: EN SKIKKELIG CHICK FLICK

Ah, nå har jeg akkurat kommet hjem fra en lang dag i sola på Sørenga. Det var rett og slett helt fantastisk og et lite øyeblikk glemte jeg at jeg faktisk befant meg midt i Oslo. Det er utrolig digg, men herregud så sliten jeg blir av en hel dag med sol. Nå skal jeg få i meg noe mat og slappe av litt før jeg skal få gjort resten av oppgavene på to do-listen min, men aller først skal jeg gi dere et skikkelig godt filmtips!

Her om dagen skulle Sofie og jeg se på film. Hun er bryr seg ikke så mye om hva vi se på så lenge det ikke er en musikal (Mamma Mia ble raskt avslått) så jeg begynte å scrolle meg nedover Netflix og HBO for å finne noe jeg har lyst til å se. Det var virkelig ingen nye filmer som fristet, men da jeg kom over Sex And The City på HBO så gjorde det ingen verdens ting. Den er jo så bra!

Nå er det evigheter siden jeg hadde sett den så det var nesten litt som å se den på nytt. Jeg elsker serien og de damene er så amazing på hver sin måte alle sammen. Dette er en skikkelig chick flick feelgood-film som du virkelig burde se om du ikke allerede har gjort det!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Sex and the city er best <3 både all sex og åpenheten rundt forhold/dates er sååå realitet. Og alt dette sammen med all den luksuriøse hverdagene deres. DRØM. Hvordan er du på penger, sparing og bruk? Alle har forbruk men forbruk som dronning eller veeeeldig sparsom? Sparing er viktig men faen å bruke de er enda mer viktig 😛 <3 Fortell 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg