UKENS SPØRSMÅL / KROPPSPRESS, NAKENBILDER, FLYTTING ++

Shopper du ofte? Syns jeg alltid ser noe nye kjoler eller bluser på bildene dine 🙂

Nei, jeg synes ikke jeg shopper så alt for ofte. Det hender jeg kjøper nye plagg, det skjer nok oftere enn hva det burde hehe… Men jeg har sjelden store shopping-runder da for å si det sånn. I tillegg låner jeg mye av venner og vi har jo to store klesskap her i leiligheten, så det er mye klær som går på rundgang!

Skal du på finalesten til paradise?

Nei, jeg tror ikke det. 

Jobber du 100% stilling i klesbutikk? loveu

Ååh, love u <3 Jeg jobber deltid, men i det siste har det vært veldig mye. Jeg jobbet for eksempel seks av syv dager denne uken og skal jobbe fulle dager mandag-fredag neste uke, så det blir en del! 

Fikk dere betalt for å være med på PH?

Nei 🙂

Har du blitt venn med Isabel og hva synes du om henne?

Jeg synes Isabel er skikkelig hyggelig og vet dere hva? Hun er seriøst blid og smiler fra øre til øre hver eneste gang jeg møter henne! 

Hvordan har det seg at Sofie kan leve av bloggen, mens du er avhengig av en ekstrajobb? Jeg synes dere blogger like ofte, skriver like bra og tar like bra bilder. Er det så enkelt som at hun har flere lesere of derfor får flere samarbeid? Tror du at du kunne levd kun av bloggen hvis du hadde sagt opp ekstrajobben og gått 100% inn for det? 🙂

Det er et veldig godt spørsmål som jeg til tider stiller meg selv, haha. Neida, men det har selvfølgelig mye å si at hun vanligvis har minst 10 000 unike lesere mer enn meg. Det er en ganske stor forskjell. Tenk 10 000 mennesker! Jeg ser ikke hvordan jeg kan gjøre en større innsats enn hva jeg gjør nå, uansett om jeg har jobb ved siden av eller ikke. Det eneste er at jeg hadde hatt mer fritid i hverdagen min fordi nå har jeg på en måte to jobber som tar veldig mye tid. Jeg har jo faktisk aldri fri, så nei jeg tror egentlig ikke det. Altså det finnes selvfølgelig måter å få flere lesere på, men jeg ser ingen annen mulighet for meg enn å jobbe hardt og stå for det jeg skriver og den jeg er. Verdigheten i behold og autentisitet over masse lesere <3

Hvor er skoene fra? 🙂

De er fra Shein!

Skal du flytte til Australia? 😉

Åååh, I wish! Dessverre så skal jeg ikke det… Enda. 

Kjenner du noen som skal være med på Farmen Kjendis?

Ja, jeg synes jeg så noe kjent på et dårlig sladdet bildet som ble lagt ut på en story i går 😉 Jeg vet om to som skal være med, men dere får jo vite det veldig snart uansett. De blir sluppet i dag om jeg ikke tar helt feil. 

Hvorfor trasher du Teele på Instagram?

Det gjør jeg overhodet ikke. Hvis du tenker på bildet hvor jeg kommenterte så presiserer jeg at jeg ikke har noe som helst mot Teele som person, men jeg synes det var en dårlig avgjørelse og det følte jeg faktisk for å formidle til henne personlig. 

Når flytter du fra Sofie?

Skal være ute innen 1. juli 🙁

Hvem fra din sesong av Paradise Hotel har du fortsatt kontakt med/møter ofte?

Sofie og Martine (+ Morten) er definitivt de jeg er mest med. Så ser jeg Isabelle, Martine og Rebecca en del. Kevin er jo stadig på besøk selv om han ikke tilbringer så mye tid her, mulig vi ser mer til han nå som russetiden er over haha. Marcus hender det jeg snakker med og møter på, samme med Petter. Det er vel hovedsakelig de. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAProcessed with VSCO with c1 preset

Ser du på deg selv som en influencer?

Jepp. 

Hva savner du mest med å være barn?

Det å ha null ansvar og null forpliktelser. Man bare eksisterer mens andre lever for deg på en måte. Det er så fantastisk!

Hva skal du når du skal ha tingene dine i Larvik men ikke være der?

Det ska jeg fortelle dere så fort jeg kan <3

Har du noen gang sendt naken bilder?

Nei og det skal jeg faktisk aldri gjøre heller. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor ofte tar du sol?

Ikke så veldig ofte. Jeg bruker mye selvbruning, både i hverdagen og særlig om jeg skal noe spesielt. Jeg tok myyyyye sol da jeg var yngre og ødela huden i form av å få pigmentflekker og at det tar mye lengre tid for meg å i det hele tatt få noe farge nå. Nå i det siste har jeg kanskje tatt sol en gang annen hver uke. 

Hvilken matrett er det du absolutt ikke takler?

Sjømat, blææææææh. Østers for eksempel. Det skjer ikke at jeg smaker på det noen gang!

Er det noen du virkelig misliker fra din PH-sesong?

Nei. 

Du sier du ikke har kjent på kroppspress i tenårene, men har du kjent på det i senere tid?

Egentlig ikke altså. Jeg er veldig glad for akkurat det! Jeg tror det har mye med at jeg vokste opp uten å kjenne på kroppspresset g at både min familie og min omgangskrets aldri har hatt noe fokus på kropp i den forstand. Vi har jo alle spilt håndball og vært aktive, trent en del og spist normalt, men samtidig vet vi å kose oss og vi har aldri snakket om kropp på en negativ måte. Igjen – elsker at jeg har de vennene jeg har, dere er best <3 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

16 kommentarer
    1. At f.eks Sofie gjevnt over har flere klikk, mistenker jeg har en del å gjøre med at hun hadde denne greia med Morten folk var nysgjærrig på. Det har jo bestandig vært mest fokus på de som har blitt sammen på utsiden. Det samme ser en jo for Martine L med Alex oxo, i tillegg til at hun oxo hadde fordelen av å være kjent for mange fra før via insta..(?)

    2. Hei!! Digger deg! Du er såååååå kul og ærlig!! Men hva skulle du liksom ha trasha teele med?? ser ikke engang at du har kommentert instaen hennes! Men igjen du er veldig kul!

    3. Du har vel kjent på kroppspress når du lager et innlegg hvor du forteller om den tiden du ikke kunne spise en banan osv uten å få dårlig samvittighet

    4. Hei Andrea! Håper du sover godt inatt hihi<3 Har et bloggetips, tror jeg. Jeg vet at du ikke ønsker å føde barn selv og jeg vet at du ikke har lyst per dags dato å oppleve graviditeten. Jeg er helt likens, vil ikke ha barn, er åpen for å endre mening, men ikke f*** at jeg vil føde de selv! Når jeg havner i sånne her samtaler med andre og da forteller at jeg ikke vil ha barn, isåfall vil jeg adoptere, da får jeg stort sett bare høre at det er noe jeg tenker nå mens jeg er ung (blir 20 i år), at jeg må utvide familien, at det å få barn er noe av det vakreste som fins, at jeg kommer til å gå glipp av noe og blablabla. Såå, det jeg tenkte du kunne blogge om (om du er enig med meg såklart!) er hvordan man lett kan bli «sett ned på» når man sier man ikke vil ha barn. Jeg føler liksom at det er en selvfølge at kvinner skal ha lyst til å bære babyen sin i magen og at det er en selvfølge å ha lyst til å stifte en familie, og det har jeg sett meg ganske lei av nå. Det er ingen selvfølge og uansett hvilket valg man tar så «går man glipp» av mange forskjellige ting. Og bare for at jeg er kvinne så betyr det ikke at jeg vil være gravid, det betyr ikke at jeg har lyst på barn. Jeg synes andre mennesker bør være mer akseptabel når de hører om noen som ikke ønsker barn, det er uansett mitt valg, ikke deres. Hvorfor skal de prøve å få meg til å ha lyst på barn? Hvorfor må de bli så oppgitt, frustrert og noen gsng irritabel? Jeg vet ikke helt om du skjønner meg her, men jeg håper jeg kan ha satt en bloggide eller to i hodet ditt. Håper du føler litt det samme som meg slik at det kan bli snakket om, for det må da være lov å ikke ønske barn 🙂 Man trenger ikke spekulere så mye rundt det, enten vil du eller så vil du ikke, enkelt og greit, peace out <3

    5. Hvordan har du klart å jobbe 6 dager denne uken når mandag var rød dag? Ikke skryt på deg for mye nå🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg