HER SKAL JEG BO NÅR JEG FLYTTER

Wæææ, tenk at jeg skriver dette. Jeg trodde aldri dette skulle skje. Altså ALDRI. Nå har det seg slik at dette er tilfellet så da gjenstår det ikke stort mer enn å faktisk fortelle dere hvor jeg skal bo når jeg flytter ut fra Sofie. Jeg flytter nemlig til…

 

…LARVIK

Hahah, herregud jeg må faktisk le bare jeg skriver det. Jeg skal flytte alle tingene mine hjem til pappa, men heldigvis så er dette bare en midlertidig løsning. Det er en god grunn til dette, men jeg kan ikke fortelle dere det helt enda….

Poenget er at jeg ikke føler det er nødvendig å finne en ny leilighet å betale for når jeg uansett ikke skal være der. Så derfor fikk jeg under tvil ja fra pappa til å bruke hjemmet hans som base. Jeg skal derfor ikke bo i Larvik, men ha ting der. Så da vet dere hvor jeg blir av fra august, sånn halvveis i alle fall. Jeg skal snaaaart fortelle dere hvor jeg faktisk skal være.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

23 kommentarer

Siste innlegg