TEITE TING JEG GJØR

Reklame | Annonselenker Nelly

LIGNENDE TOPP HER / SKJØRT HER / BELTE H&M / VESKE HER / SMYKKER SHEIN & MONKI / SOLBRILLER EBAY

😳Hvis jeg våkner på natten og må på do når jeg er alene hjemme så kan jeg ikke dra opp. Dette er ganske nasty, men jeg bare klarer ikke. Jeg får enn sånn rar feeling om at det kommer til å komme noen inn på badet i det jeg drar opp. Det er så ekkelt!!! Heldigvis skjer det ikke så alt for ofte, haha. 

😳Jeg sier ja til ting jeg egentlig ikke kan fordi jeg ikke klarer å si nei. Det gjelder egentlig bare hvis det er noen jeg ikke kjenner så godt eller jobb for eksempel. Jeg sier alltid ja til å jobbe selv om jeg egentlig ikke kan, med mindre jeg har booket billett et sted. Det er jo egentlig en god ting da! 

😳Bruker penger jeg ikke burde bruke. Dere vet sånn like før lønning når man egentlig begynner å bli ganske blakk? Det er tiden hvor jeg føler for å oppføre meg som om jeg har vunnet i lotto. I stede for å kjøpe fornuftige ting som mat velger jeg å shoppe, dra på byen, spise lunsj ute eller gå amok på ebay. DUM!

😳Trekker meg fra dates. Dette har skjedd mer enn en gang da for å si det sånn. En utrolig dårlig egenskap og skikkelig teit og dårlig gjort å gjøre. Greia er at jeg noen ganger får innfall som går utpå at nå skal jeg begynne å date! Så inviterer jeg/blir invitert på date for så å avlyse i siste liten. Skjerpings, Andrea! Ikke greit.

😳Liksom-shopper. Som regel har jeg selvkontroll, men jeg er jo glad i å shoppe. Såååå det skjer stadig at jeg fyller handlekurven i nettbutikker med alt jeg ønsker meg for så å luke ut en og en ting til det blir en sum jeg kan leve med. Det ender egentlig opp med at jeg bare krysser ut hele siden fordi jeg ikke skal shoppe. Yes, den moderne tids vindusshopping. 

😳Jeg brekker meg av å skjære kyllingfilet. Jeg synes det er så ufattelig ekkelt! ÆSJ. Altså jeg klarer ikke. Man kjenner at kjøttet gjør motstand, blæææh. Nå har jeg heldigvis kuttet kyllingfilet ut av livet mitt så jeg slipper å noen gang gjøre det der igjen.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

4 kommentarer
    1. Haha, kan kjenne meg igjen i mange av punktene her – spesielt liksom-shoppingen… 🤓
      Linken til den røde singletten funket ikke, så bare lurte på hvor den er kjøpt?😍

    2. Er det lov å spørre hvilken str du har i skjørtet? Syns det er så vanskelig å bestille skjørt på Nelly.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg