NÅR DU MÅ JOBBE PÅ HELLIGDAGER

Hello, folkens! Nå sitter jeg solbrent hjemme i sofaen og med hånda godt plassert lang nedi posen fra Yummy Heaven. Av en eller annen grunn tror jeg at jeg har ferie, men så skal jeg på jobb i morgen da… Det er litt trist. Heldigvis er det ikke lenge til jeg reiser på ferie! I dag er det nøyaktig tre uker til, wiiii. Kanskje det er derfor jeg er i feriemodus?

Dagen i dag har stort sett gått bort til jobbing. Etter en helt grusom treningsøkt (den 17. Mai-feiringen sitter godt i enda) møtte jeg Martine og Rebecca for å jobbe litt. Vi trengte bilder og inspirasjon alle sammen og da hjelper det å være flere om det. Vi gikk faktisk rundt fra klokken ett til halv syv og jobbet hele tiden. Da vi kom hjem spiste vi en raks middag før vi begynte å spille inn en veldig morsom video til dere. Haha, jeg ler så jeg griner av den så det er bare å glede seg!

Si hva dere vil om bloggere, men vi må faktisk jobbe på helligdager uten ekstra betalt!!! Hahaha, neida jeg bare tuller med dere <3. Samtidig må jeg innrømme at det var litt kjipt å bruke hele den siste fridagen av langhelgen på jobb, men nå skal jeg jobbe i klesbutikken hver dag resten av uken så jeg må planlegge litt på forhånd.

Nå må jeg skrive litt til i morgen og redigere ferdig bildene vi tok i dag! Kom gjerne med forslag om det er noe dere ønsker å lese! Stor klem <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. hei andrea,jeg lurer på hvor den fine sofaen dere har i stua er fra? skal flytte snart og kunne tenkt meg en ny sofa, håper du svarer:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg