UKEN SOM GIKK

Reklame | Annonselenker Nelly

AKKURAT NÅ: Nå sitter jeg og ser på How I met your mother mens jeg drikker smoothie. Jeg har allerede rukket å vaske badet, skifte sengetøy og fått ryddet rommet mitt skikkelig. Det var virkelig på tide og jeg merker at jeg får mer ro i sjela allerede. Planen er å dra på trening og så skal jeg møte Martine like etter det. Vi skal ha en skikkelig arbeidsdag, så det blir moro!

UKENS SERIE: Vi har ikke hatt internett hjemme så jeg må faktisk sitte og dele nett fra mobilen for å få blogget. Derfor har jeg ikke fått begynt på noen av seriene jeg vil se som for eksempel Westworld og Handmaid’s tale.

UKENS CRAVING: Kake. Softis. Smoothie. Det er mye på en gang her nå, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER (PÅ 50& RABATT NÅ) / LIGNENDE JAKKE HER

UKENS IRRITASJONSMOMENT: P O L L E N. Hvorfor i all verden går det ikke an å bare bli kvitt reaksjonen til folk på pollen? Altså allergien, reaksjonen er litt merkelig å si. Jeg har altså tatt vaksine, går på allergipiller og bruker øyedråper, men får jo ikke puste til tider. Det ødelegger jo litt av gleden ved sommeren, det må jeg dessverre innrømme. 

UKENS TANKE: Jeg synes det er ganske interessant hvordan alkohol påvirker hjernen. Det er som om impulskontrollen blir helt lammet og man gjør og sier akkurat det man mener, føler og tenker. Noen ganger lurer jeg på om alkohol på en måte får frem følelser og tanker man ikke har latt slippe frem før? Det er så mye rart som skjer med folk, inkludert meg med en gang en viss promille blir oppnådd. Så dette har jeg tenkt litt på da, haha.

UKENS HØYDEPUNKT: 17. Mai! Ååååh, jeg gleder meg allerede til neste år. Den dagen var nærmest perfekt fra start til slutt.

UKENS SEIER: At jeg klarte å komme meg i parken for å løpe trappeløp i går kveld. Det var ganske så hardt å starte igjen etter 17. Mai. Når to dager går bort til å føle seg dårlig er det ikke veldig fristende å trene den tredje dagen. Heldigvis skulle to venninner også trene så vi slo oss sammen og svettet oss gjennom en utrolig hard, men ganske så digg økt!

UKENS MEST LESTE INNLEGG: I dag skal jeg i rettssak, Utroskap er mer enn bare sex og Ukens spørsmål!

UKENS MATRETT: Hele frokosten på 17. Mai. Det er lenge siden jeg har sett så mye god, hjemmelaget mat samlet på ett sted. Ah, jeg skulle ønske det var jeg som hostet frokosten så jeg satt igjen med alle restene, haha. Kanskje en idé for neste år? Vi hadde jo alt fra salat og lefseruller til kaker og pizzasnurrer. Sååå nam!

UKENS SANG: Katy McAllister – Amazing for a minute 

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette <3 Verdens fineste jenter og en helt nydelig kveld. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Hvilken størrelse har du i det hvite skjørtet fra nelly? Er den stor eller liten i størrelsen, og er den stretchy?

    2. Marthe: Det er litt stort. Jeg er mellom to størrelser og i NLY brands tar jeg som regel den største i underdeler, men dette ble litt stort så gå heller for en mindre enn en større 🙂 Det utvider seg litt etter bruk også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg