SØNDAGENS FILMTIPS

Dette er en gammel klassiker jeg aldri blir lei av! The Proposal havner innenfor min favorittkategori, nemlig romantisk komedie. Det som gjør den enda bedre er at to av mine favorittskuespillere Sandra Bullock og Ryan Reynolds spiller hovedrollene!

Filmen handler om den litt kalde redaktøren Margaret spilt av Sandra Bullock. Margaret fokuserer kun på jobb og hele kontoret er livredd henne. Den eneste som holder ut med henne er assistenten hennes Andrew som spilles av Ryan Reynolds. Når Margaret, som er fra Canada, plutselig får problemer med visum og skal sendes ut av USA, noe som igjen fører til at hun vil miste jobben sin presser hun hardtarbeidende Andrew til å gifte seg med henne slik at hun kan bli i landet. 

Filmen er morsom, romantisk og til tider litt trist. Alt i alt en kjempefin søndagsfilm som passer å se med familie, venner eller kjæreste!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Hei! Når du får tilbake tips, så vil jeg anbefale deg å se «the Kissing booth» altså «Kyss meg» på Netflix! <3 Jeg er helt hektet på den filmen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg