STARTSKUDDET FOR NOE BRA

Hei, fineste dere <3 Jeg føler endelig at jeg begynner å komme litt tilbake til meg selv igjen. Det er i hvert fall slik at jeg faktisk klarer å formulere en setning eller to! Det er et godt tegn, er dere ikke enige?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne helgen har altså vært så utrolig fin! Vel, med unntak av fredagen hvor jeg var ganske så sliten etter en helt fantastisk 17. Mai-feiring. Dagen gikk uansett bort til jobb, så det var egentlig ikke så farlig. Jeg ser egentlig bare bort fra hele fredagen, haha. Så foruten om den så har jeg hatt det helt fantastisk!

17. Mai var liksom startskuddet for noe veldig bra. Jeg har bare kost meg i sola, spist is, solet meg i bakgården til en venninne, feiret bursdagen til en annen venninne og hatt det helt fantastisk. I tillegg har jeg funnet ut av bosituasjonen min som jeg kommer tilbake til veldig snart. Jeg tror nok de aller fleste kommer til å bli ganske så overrasket når jeg forteller hva jeg har bestemt meg for å gjøre… Æææh, spennende!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg komme meg på trening og deretter ut for å nye finværet. Vi blogges senere i dag <3

10 kommentarer

Siste innlegg