UKENS SPØRSMÅL / KJÆRLIGHETSSORG, NYTT HJEM, ABORT ++

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så du tjener absolutt ingenting på bloggen eller?

Jo, jeg svarte på cirka hvor mye jeg tjener i gjennomsnitt HER.

Hei leste på en annen blogg og lurte på om du kan ha et innlegg der du innrømmer teite ting du gjør?

Det kan jeg absolutt ha! Den lista kommer til å bli laaaang haha. Tusen takk for inspo btw, trengs!

Synes du det er rart å gjøre ting alene? Sole seg i parken og ha med bok eller sitte å på cafe alene, er det rart for deg?

Åh, nei ikke i det hele tatt! Jeg elsker å gjøre ting alene, virkelig. For noen uker siden dro jeg og spiste lunsj ute alene for eksempel. Det å sole seg i parken og lese en bok alene er jo helt fantastisk. 

Har du virkelig aldri vært i et forhold?

Nei, det har jeg ikke altså.

Vet du hvor du skal bo når du flytter fra Sofie?

Ja, det gjør jeg faktisk! Såååå jeg skal veldig snart fortelle dere det 😀 

Har du fortsatt oppblåst mage? 

Ja, men det er heldigvis ikke like ille som før! Nå ser det bare ut som jeg er gravid i tredje måned, ikke niende hehe.

Hvordan går det med deg?

Egentlig ganske bra, men jeg er bare helt utslitt av pollen. Til tross for vaksine, piller og øyedråper så tar det helt knekken på meg. Jeg har null energi til overs, noe som er ganske kjipt og det er jo også en av faktorene til at bloggen går litt trått om dagen hehe. 

Hva synes du om at fans ringer deg?

Jeg skjønner hvorfor det skjer, fordi jeg gjorde det samme da jeg var yngre. Dessverre så er det ganske slitsomt… Jeg skjulte nummeret mitt før jeg dro til Mexico, men allikevel er det noen som får tak i det. Ikke at jeg skjønner hvordan, dere er serr FBI, haha.

Hvor er bunaden din fra?

Den er fra Vestfold <3 

Hvem er forbildet ditt?

Michelle Obama <3 Love her!

Hvem deler du bitmojien din med?

Hva betyr det? Haha, jeg er så gammel… 

Hadde du tatt abort om du ble gravid nå? Hvorfor i så fall?

Ja, det hadde jeg. For det første ønsker jeg ikke å føde egne barn og jeg er ikke på et sted i livet mitt hvor det passer seg å få barn. Skal jeg liksom la barnet vokse opp i et kollektiv? Haha, nei det hadde funket dårlig. 

Hva var det beste og verste som skjedde på 17. Mai?

Jeg hadde generelt en veldig fin 17. Mai! Det verste må være da en idiot kom bort til Marte og meg som stod i baren på Lawo terrasse og plasserte begge hendene sine på puppene til Marte, sånn helt ut av det blå! Vi ble helt satt ut og spurte hva i all verden som fikk han til å tro at det var greit. “Du har så fine pupper så da må det være lov”. Fyyyyfaen, vi gikk i full klikk. Ikke greit, for en idiot. Tenk å ta seg sånne rettigheter? IKKE GREIT!!! Det beste vil ejg si var hele dagen sett i sammenheng. Det var fint vær, jeg var sammen med masse fine mennesker og hadde det bra fra start til slutt <3 

Hvordan ble du og Marte kjent?

Vi ble vel kjent fordi vi begynte å spille på samme håndballag tror jeg. Ikke lett å holde styr på det, men jeg er ganske sikker. Så havnet vi i samme vennegjeng. 

Hvem kjenner du fra årets Pærra-sesong?

Ine og Newa <3

Ser at mange av fjorårets PH-deltakere henger med årets, men hvordan ble de kjent? Var det et arrangement eller noe sånt?

Jeg aaaaaner ikke. Nå var jo nesten hele vår sesong på premierefesten deres, så kanskje noen ble kjent der? Jeg møtte Ine og Newa, samt flere av de andre da de plutselig havnet på vors her helgen før premierefesten. Jeg tror Ine og Sofie hadde kommet i kontakt via Instagram eller noe sånt. Nei, jeg aner ikke altså. 

Hvorfor vil du ikke ha barn?

Jeg vil ha barn! Tror jeg, haha. Jeg vil bare ikke føde dem selv, men aller helst bruke surrogat eller så vil jeg adoptere. Tanken på å gå gravid og skulle føde får meg til å grøsse, altsåååå nei takk. Men igjen, jeg er enda ung og ting kan forandre seg. 

Hvordan date deg?

Godt spørsmål! Jeg er ikke så lett å få med på date altså, men vær sjarmerende og hyggelig så skal du se at det går haha. 

Har du noen gang vært gjennom en skikkelig tøff kjærlighetssorg?

Ja, dessverre. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

28 kommentarer

Siste innlegg