BILDEDRYSS FRA 17. MAI

Reklame | Spons fra BareRaw/Ballongbuketten

Åh, jeg hadde en fantastisk fin feiring av 17. mai i går! Jeg feiret sammen med så mange jeg er veldig glad i. Vi startet med frokost som bestod av helt sykt mye digg mat. Jeg skulle ønske jeg ikke kjente metthetsfølelse fordi jeg ville egentlig bare spise alt som var. Utrolig digg! Senere dro vi ut og koste oss på diverse uteserveringer i sentrum før jeg avsluttet kvelden med Sofie, Ine og gjengen på byen. En lang, men skikkelig koselig dag <3 

En supergod raw-kake fra BareRaw! Den er laget på mandler, dadler, havregryn, cashewnøtter, kokos, agave, kokossukker, mango, lime, vaniljepulver, himalayasalt og lecithin! Altåååå, elsker kakene derfra så mye. 

Til alle som spør om ballongene jeg la ut på instastory så er det fra Ballongbuketten. De er laget av gummi og nedbrytbare btw <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Andrea er den største je veit
      Hu er helt ubeskrivelig feit
      De disser når a går
      Med verdens største lår

    2. Andrea, du må passe på alkohokreklameloven!!❤️ Den er streng! Dette blogginnlegget inneholder reklame, og du kan derfor ikke ha noe alkohol inne i bildet/kan tolkes som alkohol ! ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg