GRUNNEN TIL DÅRLIG BLOGGING

Ah, jeg hater virkelig at jeg må skrive dette innlegget… Igjen! Dessverre så har det blitt sånn. Jeg vet at bloggingen min har vært langt fra på toppnivå de siste ukene. Jeg vet det så utrolig godt! Samtidig så klarer jeg ikke endre det. Jeg sitter her med null inspirasjon og null motivasjon til å inspirere. D

et er det som er så kjipt med blogging, at man faktisk må ha noe å komme med for å klare å levere. Jeg kan ikke bare møte opp og gjøre jobben min på automatikk. Jeg må  faktisk ha noe å formidle. Hvorfor det er som dette vet jeg ikke. Det er jo utrolig mye som skjer og som må løses, men samtidig smiler livet. Jeg har det så bra om dagen, virkelig! Jeg liker livet, det skjer spennende ting hver eneste uke nå og hvis alt går som jeg håper så vil jeg kunne dele en helt utrolig kul nyhet med dere om noen måneder. Det gjenstår å se, men poenget mitt er at jeg burde sitter her sprekkferdig med motivasjon, men det er ikke noe jeg kan styre. 

Dere skal vite at alle de fine kommentarene og meldingene deres betyr utrolig mye for meg og gjør at jeg virkelig ønsker å levere skikkelig! Det skal jeg gjøre, selv om jeg ikke klarer det akkurat her og nå. Jeg satser på at motivasjon og inspirasjon kommer tilbake og håper dere holder ut med meg <3 Jeg skal ikke ta noen pause, men gjøre det beste jeg klarer ut ifra hva hjernen min klarer å komme opp med, haha. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer
    1. ..Alikevel har du laget en av de aller beste bloggene jeg har kommet over, og en av de svært få jeg følger, så jeg mistenker vel at det er den selvkritikeren det er umulig å leve opp til som snakker her..(?) 😉

    2. Jeg synes bloggen din har vært kjempebra de siste ukene jeg. Vært mye forskjellig å lese og det er noe for de fleste 😊 Ikke alt jeg interesserer meg for men sånn er det alltid så disse nelly innleggene for eksempel hopper jeg glatt over 😂 Men synes generelt bloggen din er en av de bedre jeg har lest og det inkluderer de siste ukene 😊

    3. Vil bare at du skal vite at bloggen din betyr mye for meg.
      Jeg er nå på bedringens vei etter alvorlig depresjon, og bloggen din har gitt meg lysglimt på selv de mørkeste dager.
      Du inspirerer meg, og får meg til å forstå at livet kan være temmelig vidunderlig.
      Tusen tusen takk <3

    4. Du spyr jo ut blogginnlegg oftere enn folk går på do. Kan jo ikke forvente å være på topp hele tiden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg