PLANEN FOR DAGEN

Reklame | Annonselenker Nelly

God morgen! Jeg ligger nå her i sengen min med hovne og klissete øyne, mens jeg vurderer om jeg skal orke å stå opp eller om jeg skal sove til kvart over åtte. Jeg våknet faktisk av meg selv klokken syv og føler jeg ganske så uthvilt foruten om allergiproblemene, hehe. Det lureste er nok å stå opp. Jeg har en del ting jeg må rekke før jeg starter på jobb, så det er bare å komme i gang. 

SKJØRT HER / T-SKJORTE HER

TRENE. Planen er å gjøre dette med en gang, altså veldig snart. Problemet er bare at det frister ekstremt lite. Jeg vet ikke om jeg begynner å bli syk eller om det er allergien, men formen er ikke helt på topp. Så da er spørsmålet om jeg skal dra på trening nå og se hvordan det går, eller om jeg skal se an formen og vente til i kveld etter jobb. Store problemer her altså. 

HANDLE INN TIL 17. MAI. Tenk at det bare er to dager til 17. mai faktisk er her! Jeg innså i går at jeg må få handlet inn det jeg skal ha med meg på champagnefrokosten før det er for sent. Plutselig glemmer jeg det og det er ikke helt heldig. Alle skal nemlig ta med minst en rett og jeg har tatt ansvar for salat og mozzarella/tomat. Nam, nam! 

STRYKE BUNADSSKJORTEN. Pappa og stemoren min var så greie at de kom til Oslo med den i går! Nyvasket skjorte og greier. Nå er det eneste jeg må gjøre å stryke den. Det tror jeg faktisk ikke jeg har gjort før, så det kan bli spennende. Jeg får Google det som alt annet, haha.

PUSSE SØLV. Jeg har funnet et kjempelurt triks som jeg fikk bekreftet at faktisk er innenfor å gjøre! Zalo, salmiakk og lunket vann. La det ligge i 5-15 minutter og tørk av sølvet så er det like fint som det skal være. Genialt for oss latsabber som sovner av tanken å å finne frem sølvpussen. 

SKJØRT HER / T-SKJORTE HER

SOLE MEG/TA SOL. Jeg trenger et siste lite boost før torsdag. Som sagt vil jeg ikke bruke så mye sminke til bunaden, men jeg vil ha en liten glow. Derfor er det perfekt med litt sol på kroppen et par dager før slik at fargen blir gylden og fin når jeg trenger den. Hvis jeg tar dagen før blir jeg nok heller rød enn brun og det er jo litt kjedelig. Jeg har ingen planer om å matche livet på bunaden liksom. 

MØTE. Tight skjema i dag! Uff, jeg må virkelig stå opp. Klokken tre har jeg nemlig et spennende møte, men som alltid kan jeg ikke si hva det gjelder enda, hehe. Er ikke det irriterende? Jeg har alltid blitt så nysgjerrig når folk sier sånt, men så vil jeg jo ha det med når jeg skal ramse opp dagens planer da. Det er jo ikke noe moro å utelate noe. 

JOBBE. Woho! En kort kveldsvakt står på planen fra klokken fire i ettermiddag så det blir koselig. 

TELEFONMØTE. Sant det. Jeg kan ikke trene etter jobb… Jeg tror jeg må starte med disse listene oftere så jeg husker hva jeg skal, haha. Jeg har nemlig et telefonmøte kvart på ni i kveld og da kan jeg ikke stå på treningssenteret og svette akkurat. 

SOVE. Det blir nok kvelden i ellevetiden, om ikke før. Jeg legger meg så tidlig om dagen, men til gjengjeld så våkner jeg tidlig da. Det jo superdigg å våne klokken syv av seg selv og slippe marerittet av en vekkerklokke!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Hei!
      Har du fått kameraveska du bestilte frå eBay? Visst ja, er du fornøyd? Kan du legge ved et bilde av hvordan den ser ut?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg