UKEN SOM GIKK / MYE TANKER

Reklame | Annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERATOPP HER / SKJØRT HER 

AKKURAT NÅ: Jeg har akkurat ferdig på jobb og skal på trening. Dagen i dag har vært ganske så kjedelig. Før jobb gjorde jeg ferdig regnskapet for mars og april, satt på en klesvask og vasket hele leiligheten! Veldig stolt av egen innsats. Egentlig skulle jeg brukt denne tiden ute i solen, men fordi jeg var så dårlig i går klarte jeg ikke gjøre noe av det jeg skulle og måtte gjør det i dag. Sånt skjer. 

UKENS TANKE: Åh, jeg har alt for mange tanker om dagen. Det er litt krise, hehe. Skal vi se… Hvor skal jeg bo? Hva skal jeg gjør med livet mitt? Hvordan skal jeg klare å kombinere studier, jobb og blogg? Er det verdt å legge så mye tid i noe uten å få noe igjen for det? Hvor blir det av alle pengene mine? Kanskje jeg må få meg en fulltidsjobb? Såååå en del tanker der, ja. 

UKENS SERIE: Jeg har et lite seriestopp nå fordi jeg ikke orker å starte på noe nytt. Jeg ser riktignok på Friends da, men det lar jeg stå på i bakgrunnen. Jeg har store planer om å se Handmaid’s Tale og Westworld snart, men jeg bare orker ikke enda, haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS CRAVING: Mørk sjokolade med mango- og pasjonsfruktfyll! Den er helt utrolig god. Jeg smakte den for første gang for et par uker siden og etter det har jeg vært hekta. Den er faktisk fra Coop og forrige uke hadde de tilbud på to for 39 kroner. Jeg handlet litt da for å si det slik. Kjempegod, den burde dere smake!

UKENS HØYDEPUNKT: Tirsdagen! Jeg hadde fri, alle avtalter ble plutselig avlyst eller flyttet så jeg fikk hele dagen ledig. Det var så digg! Jeg fikk jobbet, vært på is-jakt og hadde en skikkelig digg treningsøkt i trappene sammen med Emilie. Vi avsluttet kvelden med grilling i parken og det var så herlig!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Pollen, definitivt. Jeg merker det utrolig godt på kroppen til tross for vaksine, allergipiller og øyedråper. Heldige meg. Det er kjempevanskelig å stå opp, jeg er konstant trøtt, kroppen er tung og sliten. Det å trene ute er helt uaktuelt. Jeg prøvde meg på lørdag, men det endte opp med at jeg nesten svimet av i trappa, haha. Ikke lurt! Det går jo nesten ikke an å gå utendørs uten å få problemer med pusten. Åååh, det er så synd at dette er på sommeren. Jeg elsker vår og sommer, men pollen ødelegger så mye av gleden. 

UKENS SEIER: Jeg klarte å ikke kjøpe sjokolade på søndag til tross for at jeg var kjempedårlig, hehe. Små seire i hverdagen, folkens!

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Jeg er ikke en sur fitte fordi jeg ikke er interessert

Utleier spurte om antall one night stands

La oss slutte å behandle butikkansatte som dritt

JUMPSUIT HER

UKENS MATRETT: Aaaaah tacoen jeg spiste i går kveld. Det finnes virkelig ikke noe bedre enn en god tacolefse stappet med masse digg når du er fyllesyk. Dere må forresten prøve Mango Papaya Salsa fra Santa Maria! Den tar tacoen til nye høyder.

UKENS SANG: Glades – Do Right

UKENS FAVORITT-BILDE: When food i life

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Skjønner at du legger mye mer tid i blogging, enn det som kommer utav det. Men jeg synes bloggen din er en av de beste, du skriver så mye bedre enn resten av røkla og jeg er glad for at du, i motsetning til dine Paradise-venninner, ikke trykker rumpa eller puppene i linsen og bruker click-baits. For ja, da ville du nok ligget høyere oppe på blogglisten, men integritet og selvrespekt varer lengre 🙂
      Også vil jeg bare tipse deg om min favorittblogger fra Sverige, kanskje du blir inspirert, hun skriver så fint og tar så fine bilder – elsker at hun har små beretninger fra hverdagen og beskriver de så morsomt og bra: flora.baaam.se 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg