NOE DERE IKKE VET OM MEG

Sene sommerkvelder er noe av det fineste jeg vet om. Jeg synes det er noe romantisk over det hele og jeg får skikkelig lyst til å leve om dere skjønner hva jeg mener.

Jeg har et veldig anstrengt forhold til nærkontakt. #intimsone. Det kan være veldig hyggelig, men da må jeg ta initiativ. Jeg hater når folk skal klemme meg og jeg ikke vil klemme for eksempel. Jeg liker heller ikke å sitte for nære noen eller at noen holder rundt meg. Det er weird. Jeg klarer for eksempel ikke å holde hender med noen. Det er det verste jeg vet om!

Jeg spør om doggy bags på restaurant. Altså hvorfor ikke? Hvis jeg synes maten er kjempegod, men er mett så er det ingen grunn til å kaste det. Restemat er jo kjempedigg. Da har jeg lunsj eller middag klart til dagen etterpå. Før synes jeg det var skikkelig flaut, men nå bryr jeg meg ikke. 

Jeg må ligge med beina mot døren på soverommet. Det å ligge med hodet mot døren gir meg skikkelig panikk-følelse Jeg klarer det faktisk ikke. 

Jeg klarer heller ikke stå med ryggen til i dusjen. Det er noe med det å ha kontroll tror jeg. Jeg har så noia for at noen skal bryte seg inn, hehe. 

♡ Jeg går mer uten sminke enn med. Det er noe av det beste jeg vet om, særlig nå på sommeren som det er varmt. Da er det så ekkelt med mye sminke… I tillegg er jeg allergisk og da renner alt av uansett.

Noen ganger stresser jeg så mye at jeg ikke får puste. Dette er litt sykt. Jeg glemmer å puste eller så blir jeg så stressa at jeg får pustevansker. Det er jo ikke helt bra, men jeg har lært at jeg bare må sette meg ned og puste litt så går det fint. 

Jeg har et elsk/hat-forhold til det å være hjemme alene. Det er sååå deilig, men samtidig så er det litt skummelt og litt kjedelig om det blir alt for lenge. Dette er jo veldig spennende med tanke på at jeg vurderer å flytte for meg selv. 

Når jeg finner en ny serie jeg liker klarer jeg ikke legge den fra meg. Akkurat nå er det Little Big Lies. Det var det samme med Sons of Anarchy og Frikjent. Jeg må liksom vite hva som skjer! Så jeg ligger oppe til langt på natt og det er bare helt krise. 

Jeg er utrolig lite teknisk. Først her om dagen oppdaget jeg at man kan legge til bilde på profilen på Macen om dere skjønner hva jeg mener. Jeg hater alt teknisk og blir utrolig irritabel med en gang det blir snakk om slikt fordi jeg ikke skjønner noe. 

Det fineste komplimentet jeg kan få er at det jeg driver med betyr noe for noen. Altså jeg begynner å grine jeg. Noen av de kommentarene dere legger igjen gjør meg så utrolig rørt. Tenk at lille, rare meg gjør noe som faktisk kan hjelpe, inspirere og motivere andre. Elsk til dere <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer
    1. Du er så søt! Beste bloggeren! Du virker så ordentlig og oppegående. At vi slipper å få bikini og undertøy i fleisen når vi klikker oss inn betyr veldig mye for inntrykket av deg. Jeg vet jeg er en pen jente, og får daglig høre det, men jeg legger aldri ut noen form for bilder av meg selv. Jeg finnes ikke høy på meg selv, det er heller ikke du. Det er en grunn for at du nå har steget på listen, samt har mange gode venner! Stå på vakre du! Du HAr nok mye godt i vente.🦋👍🤸🏼‍♂️👊🏾

    2. Har mye av det samme som deg, ble så mye mobbet da jeg var liten, omtrent hele min oppvekst og ingen kommer fra noe slikt uten noe bagasje. Jeg sier det aldri til noen men jeg lider av sosial angst og jeg har en jobb hvor jeg må være sosial og treffe filk. Men jeg slipper aldri folk helt inn på meg, det ødelegger mye. Jeg klemte f.eks. aldri moren min eller søsken heller. Jeg liker meg på små rom. Har mange rare ting jeg må gjøre. Godt å se noen skrive litt om de.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg