EN SØNDAGSKJÆRESTE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har egentlig aldri hatt særlig lyst på en kjæreste, sånn helt ærlig. Det er ikke noe jeg har lengtet etter eller ønsket. En søndagskjæreste er heller ikke noe jeg har skjønt hvorfor folk maser om å ville ha, før forrige øndag.

Jeg lå i sengen min og tanken på at det hadde vært hyggelig en en søndagskjæreste slo meg plustelig. En å kunne ligge og kose med i sengen, se på serier og en jeg kan tvinge med meg ut for å spise når ingen av vennene gidder å henge. Heldigvis fant jeg det sistnevnte i Thomas!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Været på søndag var helt nydelig, men enten var alle fyllesyke eller så var de på jobb eller leste til eksamen. Jeg kjente at jeg bare måtte ut og gjøre noe. Jeg hadde fri, det var sol og jeg så faktisk ingen grunn til å bli hjemme hele dagen. Til slutt foreslo Thomas å dra ut for å spise og jeg ble så glad! Selv om jeg egentlig er på budsjett så klarte jeg faktisk ikke å si nei, haha. 

Vi endte opp på Peppes på Aker Brygge fordi en venninne jobber der. Da kunne vi sosialisere litt med henne samtidig som vi koste oss med noe digg mat. For Thomas sin del ble det bare dessert da, haha. Hvorfor ikke? 

Det var veldig koselig å bare komme seg ut og gjøre noe sosialt. Jeg får helt noia av å ikke dra ut når det er sol og varmt. Det kan være fordi de dagene ofte er få og det går lang tid mellom hver. 

Nei, søndagen fikk øynene mine bittelitt opp for idéen om en søndagskjæreste. Jeg er ikke helt på kjæreste enda fordi det virkelig litt slitsomt, men søndagskjæreste er jo et steg i riktig retning da. Er det ikke?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer
    1. Hei leste på en annen blogg og lurte på om du kan ha et innlegg der du innrømmer teite ting du gjør ?

    2. Spørsmål til ukens spørsmål: synes du det er rart å gjøre ting alene? Sole seg i parken og ha med bok eller sitte å på cafe alene, er det rart for deg?

    3. Hei andrea! Vil bare kom med eks på hva jeg synes er spennende på blogger.
      Vil du kanskje skrive litt om kroppspress, dine tanker ang miljøvern eller politikk!
      Jeg tenker også på dypere innlegg.
      Dine innerste tanker og følelser.
      Sophie elise er flink til det og det er nettopp derfor jeg leser bloggen hennes hver enneste dag.
      Jeg synes bloggen din er mer interessant og spennende enn sofie nilsen og isabelle.
      Du er så flink til å skrive! Og jeg synes du har litt bedre holdninger. Jeg liker godt at du ikke er opptatt av å vise deg halvnaken (selvom du la ut bildet av deg selv naken en gang).. jeg liker at du er opptatt av historie, kultur og ordentlige og ikke bare shopping, alkohol og kjendiser. Samt sminke og klær. Jeg synes sånt overfladiske ting bare er tull.
      Jeg driver nå.. et par dager til innlevering.. å skriver bachelor ang psykisk helse og arbeid
      Livet mitt handler om bacheloroopgaven og har gjort det i noen uker.
      Jeg håper at du kommer høyere og høyere opp på topplista og får bedre lønninger. Du er en av de beste til å blogge synes jeg!
      Mine favs er sophie elise, deg og kristin Gjelsvik.
      Håper helga er super bra😘

    4. Lotte: Nei, jeg kommer ikke til å skrive noe særlig om kroppspress fordi jeg synes ikke det bidrar noe særlig. Personlig blir jeg sliten bare av å lese ordet kroppspress. Jeg er så ufattelig lei alt maset om det og for min del så gjør det ikke annet enn at jeg tenker mer over det enn vanlig. Derfor tror ikke jeg det vil bidra til noe positivt å skrive om det 🙂 Politikk skriver jeg bare om hvis det er en spesiell sak jeg engasjerer meg i, eller i naturlige settinger som ved valget! Da skrev jeg litt om det 😀 Jeg vil ikke skrive om noe bare for å skrive om det hvis du skjønner hva jeg mener <3 Ja, tanker og følelser liker jeg også å lese om så den er fin! Det er bare litt begrenset hva jeg ønsker å dele, haha, men absolutt det skal jeg prøve å bli flinkere på! Ikke misforstå, jeg elsker at du kommer med tips og skriver hva du vil lese om 😀 Det er helt supert og jeg vil veldig gjerne ha tilbakemeldinger og forslag for dere, men vil også forklare hvorfor jeg eventuelt ikke skriver om det du ønsker <3

      Tusen takk <3 Vel.. Ikke naken, av puppene mine haha. Det blir nok flere av den typen når sydenbildene kommer fordi jeg soler meg alltid toppløs 😉 Så er dere forberedt! Masse lykke til med bacheloren <3 Utrolig spennende tema!! Åååå, så koselig å havne i toppen sammen med de to som er utrolig flinke! Tusen takk, håper du får en strålende helg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg