EN NY PIZZA-FAVORITT

Husker dere at jeg har et prosjekt gående hvor jeg skal prøve å spise på et nytt sted hver gang jeg skal spise ute? Det går så som så, men i går testet jeg ut et nytt sted på initiativ fra venninnen min og det angrer jeg ikke et sekund på!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi hadde avtalt en lunsjdate og var gira på noe skikkelig digg. Egentlig var planen å finne et sted på Grünerløkka, men på vei til meg gikk venninnen min forbi et sted i Brugata som visstnok så veldig koselig ut. Brugata liksom, virkelig? Vel… Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke kikker så mye på aktuelle spisesteder når jeg går gjennom Brugata. Jeg har egentlig aldri tenkt over at det ligger restauranter og caféer der. Snakk om å være trangsynt. Heldigvis har jeg venner som gjør det!

For det første var lokalet skikkelig kult innredet! Jeg elsker virkelig alt med dette stedet. De ansatte er utrolig hyggelige og hjelpsomme, uteserveringen er enkel, men koselig og midt i solsteika! Vi valgte riktignok å sette oss inne fordi det var helt sinnssykt varmt ute og det orker jeg ikke når jeg skal spise, hehe. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er ikke en veldig stor meny. Maten du kan velge mellom er enten pizza eller sandwiches, men til gjengjeld så er pizzaen skikkelig god! Jeg bestilte en pizza margherita og venninnen min en parma-pizza. Det smakte skikkelig godt. Fyllet var ordentlig smakfullt og bunnen var så luftig og god! Ahhh, at jeg ikke har oppdaget dette stedet før. Det ligger jo perfekt til rett ved meg til og med. 

Vi satt inne og spiste, men etter hvert flyttet vi oss ut til uteserveringen hvor vi koste oss med en øl i solsteika og så på alle menneskene og hundene som gikk forbi. Det er så mange hunder ute om dagen, haha. Kanskje det er fordi jeg savner Celine så mye, men jeg ser hunder over alt! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette stedet anbefaler jeg virkelig uansett om det er for å spise en skikkelig digg pizza eller ta en øl i sola. Sentral beliggenhet, superkoselige ansatte og digg mat. Det heter forresten Vaterland. Jeg så plutselig at jeg ikke har nevnt det et eneste sted og det er å greit å vite, hehe. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg