ALT DU TRENGER FOR Å SE SMASHING UT

Reklame | Annonselenker Bubbleroom

Wow! Bubbleroom har fått inn så utrolig mange fine vår- og sommernyheter. Sko, klær og tilbehør – alt du trenger for å se supersmashing ut gjennom hele sesongen. Jeg har samlet noen av mine favoritter, men det er utrolig mye mer fint som du kan finne HER.

TOPP HER / JUMPSUIT HER / PLAYSUIT HER / KJOLE HER

KJOLE HER / SKO HER / BUKSE HER / SKJØRT HER 

JUMPSUIT HER / KJOLE HER / SKJØRT (igjen) HER / KJOLE HER

KJOLE HER / JUMPSUIT HER / BUKSE HER / PLAYSUIT HER

18 kommentarer
    1. Er så trist at ikke favorittbloggeren min tjener noe på den beste bloggen. Du er mye bedre ann slle de bikini bildene på bloggene til folk

    2. oi hahah! Dette svaret “^ nei, det gjør du ikke. Du er en av de mest oppriktige og ekte bloggerne der ute. 😊” var ment til den første kommentaren din 🙂

    3. Hei Andrea!
      Vil bare si at jeg håper du fortsetter med dette for alltid, selvom du ikke tjener noe på det nå <3
      Det kan jo hende at de som tjener har myyyyye reklame/sponsede innlegg?🤔
      Men jeg elsker at du ikke er den som fokuserer på operasjoner, bikinibilder og hvordan se perfekt ut!
      Elsker å følge med på livet ditt ❤️
      Håper å få møte deg en gang, du virker som et helt nydelig menneske! Virkelig!

    4. Eg har faktisk ikkje våre ein sånn som har ?swipet up? på Snapchat når bloggere legger d ut men eg gjord d tilfeldigvis med deg no berre på Instagram……noke eg la merke til er at du svarer på komentarane å d setter eg veldig stor pris på<3 eg veit om fleire som ikkje svarer å d synest eg er litt dumt SELFØLGELEG får man ikj svart på alle allti då:) eg har fått eit godt fyste inntrykk av deg får å sei d sånn, du er faktisk den fyste bloggeren eg skal begynne å fortsette å følge med på<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg