EN LITE HYGGELIG MÅTE Å VÅKNE PÅ

Reklame | Annonselenker Nelly / BikBok

God morgen! Jeg var så heldig at jeg våknet til lyden av verdens mest høylytte gressklipper som holder på utenfor vinduet mitt her. Det er faktisk helt ekstremt… Er det ikke et eller annet om at man ikke skal holde på slik på røde dager, i hvert fall ikke før klokken ti?

JUMPSUIT HER / LIGNENDE VESKE HER / SKO HER / SOLBRILLER BIKBOK / SMYKKER SHEIN

Vanligvis bryr jeg meg ikke så mye om det, men her har dere ei som ikke var i seng før fire i natt. Jeg satt hjemme og ante fred og ingen fare da en venninne foreslo at vi skulle ta en tur ut. Njææ, kanskje? Skal jeg begynne å leve litt da? Hun kom med vodka, jeg bød på blandevann og klokken ett på natten begynte jeg og sminke meg og rote i klesskapet for å finne et antrekk. 

Tror dere ikke jeg dro ut? Heldigvis (og jeg er så utrolig glad for det akkurat nå) så dro jeg ut edru. Tanken på å våkne opp nå å være fyllesyk i tillegg til trøtt er faktisk helt forferdelig, så takk til meg selv for at jeg ikke hørte på maset fra venninner om å drikke, haha. Jeg spanderte riktignok på meg et glass prosecco da vi til slutt landet på et utested. Det gikk ikke lang tid før jeg lot halve stå igjen på bordet til fordel for en espresso martini. Det var jo faktisk kjempegodt! Hvorfor i all verden har jeg ikke drukket dette før? 

Jeg tror faktisk jeg skal skrive et eget innlegg om det å være edru på byen fordi altså… Det er ganske så interessant! 

JUMPSUIT HER / LIGNENDE VESKE HER / SKO HER / SOLBRILLER BIKBOK / SMYKKER SHEIN

Nei, jeg ville egentlig bare innom og oppdatere dere med et litt ufiltrert hverdagsinnlegg. Solen skinnner og det tyder på at det kan bli ganske så varmt og deilig ute. Jeg satset på at det holder seg slik til i ettermiddag så jeg kan slenge meg ned i en park og slikke litt sol.

Før den tid skal jeg møte to gamle studievenner for å bli intervjuet til bacheloroppgaven deres og så møte en venninne for å spise lunsj og skravle. Det sistnevnte gleder jeg meg skikkelig til! Superkos, men jeg må jo faktisk komme meg opp av sengen og inn i dusjen så jeg rekker det greiene her. 

Håper dere alle får en kjempefin dag i sola, så blogges vi senere i dag <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. Hva er svaret ditt på å være så lykkelig som deg ? Kunne du tenkt å ha et innlegg om hva som gjør deg lykkelig ?

    2. Det er ikke dem som klipper sitt problem at du legger deg sent… Men jo, på en rød dag så skal det være “stille” frem til 13 eller 14.

    3. Er du i like godt humør som edru som full? hender ofte når jeg ikke drikker mer enn to cidere på vors f eks, at resten av vennene mine klager på at jeg ikke er gira nok og ikke tørr å ta det helt ut (danse osv). Men jo mer de maser på at jeg må drikke jo mer irritert og sur blir jeg.. men klarer fint å være edru på byen, men slitsomt når folk skal presse drikke i trynet mitt :p

    4. Anonym: Wow, godt spørsmål haha. Jeg er jo ikke lykkelig hele tiden, det tror jeg ikke noen er… Men prioriter, ikke gjør ting du ikke vil, bruk tid på det du faktisk liker og spis sjokolade 😀 Haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg