EGENSKAPEN JEG ELSKER VED MEG SELV

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aaaah, denne dagen har vært helt nydelig! Alle avtaler jeg egentlig hadde ble avlyst (ikke på mitt initiativ) så jeg fikk plutselig en hel fridag til å gjøre akkurat hva jeg vil. Det var kjempedeilig helt til klokken nærmet seg fire og jeg kjente på følelsen av å trenge en venn eller to. 

Jeg gikk ut på is-jakt som jeg skal fortelle dere mer om senere og koste meg skikkelig med det. Tur blir mye morsommere når man faktisk har et mål, selv om man ikke alltid når det målet. Jeg gikk innom Baker Hansen og kjøpte meg en iskaffe mens jeg hørte på favoritt-spillelisten min gjennom Oslos gater. Det var rett og slett helt fantastisk å ha en slik dag helt for meg selv, uten noe å måtte forholde seg til. 

En ting jeg elsker med meg selv er at jeg klarer å sette pris på mitt eget selskap og faktisk kose meg alene. Det kommer godt med på dager som dette. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg