UKEN SOM GIKK / INSPIRASJON

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ: Nå ligger jeg enda i sengen. Jeg våknet for cirka en time siden og det gikk opp for meg at jeg ikke har blogget noe klart til dagen. Det er jo veldig dumt med tanke på at jeg skal på jobb noen timer og ikke får skrevet så mye som et ord før sent i kveld. Yesss, så her ligger jeg og skriver for harde livet. Kom gjerne med tip til hva dere vil lese for jeg er ikke akkurat stappfull av idéer om dagen.

UKENS TANKE: Jeg tenker over hvordan det er mulig å være så tom for inspirasjon som jeg er nå om dagen. Det er utrolig kjedelig fordi jeg vil være full av inspirasjon og kreativitet som jeg kan bruke til å lage morsomme og inspirerende innlegg. Åh, det minte meg faktisk på noe veldig hyggelig, men det tar jeg med i ukens høydepunkt. 

UKENS SERIE: Big Little Lies! I går kjøpte jeg HBO nettopp for å se denne serien og jeg er helt hekta. Det er nesten litt krise, haha. Jeg lå oppe til langt på natt i går fordi jeg ikke klarte å legge den fra meg. Den handler om et lite rikmanssamfunn med mye drama og vi får følge flere familier. Det har tydeligvis skjedd et drap, men jeg har ikke kommet langt nok til å vite så alt for mye enda. Den er i hvert fall utrolig spennende så jeg gleder meg til å se mer!

UKENS CRAVING: Smoothie <3 (og sjokolade). 

UKENS HØYDEPUNKT: Hele fredagen min egentlig, men det toppet seg med konsert sammen med Martine på kvelden. Det var utrolig koselig og konserten som var med Ulrik Munther var kjempebra! Han er så utrolig flink og de tekstene, altsååå. Nå tilbake til det jeg nevnte i ukens tanke. Da jeg var på konsert så var det en leser som sa de fineste ordene til meg. Hun stoppet meg for å fortelle at hun synes jeg var utrolig inspirerende og at hvis jeg fortsatte som dette kom jeg til å nå langt. Hun sa mer, men jeg er redd for å sitere feil så jeg tør ikke si mer, haha. Uansett. De ordene betyr så utrolig mye! Jeg ble så glad for at hun faktisk tok seg tid og bryet med å si det til meg. Ååååh, fine dere <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS IRRITASJONSMOMENT: POLLEN! Til tross for å ha tatt vaksine på forhånd og at jeg daglig tar piller og øyedråper så merker jeg pollen. Nå ser jeg at det er kraftig spredning av bjørkepollen på østlandet og det er jo en av de to jeg reagerer på. Det å være pollenallergisk er utrolig slitsomt. I gjor var jeg så dårlig at jeg nesten ikke klarte å fungere i hverdagen. Heldigvis hjelper vaksinen veldig, men uff det er fortsatt ganske så kjedelig å bli såpass redusert. Jeg er veldig sliten, merker det i pusten, øynene er hovne samtidig som de klør og renner samt at jeg generelt har mindre energi og er veldig trøtt. Det er så synd at en så vakker årstid skal ødelegges av allergi. 

UKENS SEIER: Måten jeg fullførte treningsøkta i går på. Eller gjennomførte blir vel mer riktig. Jeg var egentlig ganske sliten, men kom på trening og hadde tidenes økt. Herrregud, jeg var så svett og sliten etterpå! Altså svetten rant av meg underveis og dette var styrketrening. Jeg skjønner ikke helt hva som skjedde, men i dag klarer jeg nesten ikke gå så jeg fikk vel brukt noen muskler. Deilig var det!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS MEST LESTE INNLEGG: 

Spiller størrelsen egentlig noen rolle?

Arranger en perfekt champagnefrokost

Ukens spørsmål

UKENS MATRETT: Ah, tacoen jeg spiste på lørdag. Vi kjøpte helt sykt mye tacoingredienser og tilbehør og lagde en taco litt utenom det vanlige. Nei, det er ikke sant. Det var en ganske vanlig taco, den hadde bare veldig mange ingredienser. Min nye favoritt er mangosalsa fra Santa Maria. Det var helt utrolig godt å ha i tacolefsen sammen med alt det andre digge. 

UKENS SANG: Ulrik Munther – Before <3

UKENS FAVORITT-BILDE: Elsker dette!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Ønsker du skal gå «all-in» i bloggen. Du er en av Norges største bloggere, om du lager store, viktige overskrifter som du står for vil du toppe listen. Som Sophie Elise som skrev om palmolje, plutselig fikk hun en veldig sterk stemme i Norge

    2. Hei😊
      Vet du når neste sesong av the bold type kommer? Digget den serien selv!
      Et tips hvis du savner skam er å se den nye satsingen til p3 som heter blank. Den kan minne litt om skam. Meen selvfølgelig ingen ting som kan måle seg med skam😊😅

    3. Kan du begynne og blogge litt mer variert og ikke likt hver dag ?? Du begynner å bli kjedelig og det har du ikke vært før 😔😔

    4. Anonym: Uff da, det er jo ikke noe moro! Men hvis du leser hva jeg skriver i dette innlegget så mangler jeg mye inspirasjon om dagen. Kom gjerne med tips <3 Er det noe spesielt du mener er kjedelig?

    5. Anonym: Du kan faktisk ikke sammenligne meg med Sophie Elise. Hver gang jeg skriver om noe politisk eller noe jeg engasjerer meg i så er det faktisk veldig få som bryr seg, dessverre. Sofie og jeg prøvde blant annet å starte en innsamlingsaksjon til sultrammede barn i Jemen, men fikk inn et par tusen bare. Sophie Elisa har opparbeidet seg en sterk stemme etter mange, mange år i bransjen. Jeg er helt fersk og prøver, men har ikke samme muligheter som henne for øyeblikket.

    6. Jeg og!!
      Enig med deg i det, men episode 3 var ikke så værst altså. Da skjedde det endelig litt, så kanskje det blir bedre etter hvert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg