UKENS SPØRSMÅL / FREMTIDSPLANER, CRUSH, EX ON THE BEACH ++

Reklame | Nelly & EVO

SKJORTE HER / SKJØRT HER

Må man betale frakt når man handler fra Nelly.com?

Nei, ikke med mindre du skal ha ekspresslevering. 

Er du sjalu på Isabelle, Sofie og Martine fordi de møter masse kjendiser i LA?

Hehe, nei egentlig ikke. Hadde de møtt Harry Styles eller Obama hadde jeg blitt kjempesjalu, men den kjendisen jeg har hørt de har møtt er ikke noen jeg har interesse av å møte egentlig. Før så var jeg veldig der at “omg kjendiser woho”, men nå har jeg vokst litt fra det tror jeg. Nå synes jeg det er kult om det er noen jeg faktisk liker eller ser opp til, da blir jeg super-starstrucked! 

Hadde du takket ja til å være med på Paradise hvis du var en av de som sjekket inn senere?

Ja, men ikke i uke åtte typ. Det føler jeg hadde blitt veldig sent. Jeg er utrolig glad for at jeg var starter!

Hvor er den hvite blazeren du har på deg i videoen fra? Syykt fin💕

Den er faktisk Sofie sin, hehe. Herregud, som jeg kommer til å savne det klesskapet! Blazeren er fra Zara. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJUMPSUIT HER

Hvem har du crush på?

Altså mine crush er som regel ikke noe seriøst, bare så det er sagt! Jeg får crush på folk heeeele tiden og nå har jeg litt crush igjen hehe. Hvem det er føler jeg virkelig ikke for å dele på en offentlig blogg, haha. 

Kan du si hvor du jobber nå når Sofie skrev det i sitt kommentarfelt?

Nei, jeg satser på at færrest mulig fikk det med seg :-).

Lurer bare på hvor den rutete frakken din er fra? Er det lov å spørre hvilken størrelser du har? 

Den er fra Nelly! Jakken er oversized og ganske stor i størrelsen. Jeg er som regel mellom to størrelser på Nelly og her gikk jeg for den minste som passet perfekt. 

JAKKE HER / T-SKJORTE HER / SKJØRT HER / SKO REEBOK 

Føler du det er trygt å bo i Oslo?

Jeg føler som regel det, ja. Samtidig så er det jo ubehagelig når det skjer ting, særlig om det er i nærheten av der jeg bor, men ting kan skje over alt. Jeg føler ikke at Oslo er noe særlig med utrygt for meg enn noe annet stedd sånn generelt. Jeg trives godt, går hjem fra byen på natten (kanskje ikke så lurt, burde nok slutte med det), går hjem fra venninner på kvelden og det er sjelden jeg opplever noe ubehagelig. 

Hvorfor dro du til Larvik samme helg som Sofie reiser? Er dere så lei av hverandre?

Jeg dro til Larvik fordi det passet best med min timeplan.

Hvilken bunad syns du er finest? 🙂

Ååååh, det er så utrolig mange fine! Jeg er selvfølgelig veldig glad i min egen bunad som er Vestfoldbunad. Øst-Telemark, Hardanger, Aust-Agder, Rogaland, Sunnmøre og Sogn er også helt sykt fine!

Hva heter det nye kameraet du kjøpte og hvor mye kostet det? Er du fornøyd med det? Vurderer å kjøpe det samme selv:D

Det heter Olympus Pen e-pl8 og jeg er superfornøyd! Det er perfekt å ha med seg i vesken, funker kjempebra inne på restauranter og caféer og til å lage videoer. Det kostet cirka 6000 kroner med den pakken jeg kjøpe som var med den linsen jeg har og blitz :-).

De plassene du går ut på i Oslo, er det noen plass for 21åringer? Eller er det kjedelig å gå ut i Oslo da?

Hm… Jeg er ikke så ofte ute, men de stedene jeg liker best er  Jaeger, Himkok, Taket og Uhørt som jeg kommer på nå i hvert fall. Det varierer veldig med aldersgrense, men jeg har faktisk kommet inn på alle stedene siden jeg ble 20. Da dro jeg riktignok ofte med venner som var eldre enn meg så det pleide å gå bra. Det er jo bare å prøve, hvis ikke så har du alltids Solli plass hehehe. 

Hva slags foundation bruker du?

Jeg bruker Teint Haute Tenue+ Everlasting Foundation fra Clarins. Du får kjøpt den HER.

Hvor ser du deg selv om ti år?

Wow, godt spørsmål. Ah, jeg klarer ikke en gang tenke over hvor gammel jeg er om ti år da begynner jeg å grine. Om ti år er jeg forhåpentligvis i en fast jobb jeg trives i, gjerne innenfor media. Jeg håper jeg eier mitt eget hjem, kanskje sammen med Prince Charming. Jeg håper jeg er lykkelig, har en hund og reiser masse på ferier sammen med venner og loverboy. Ja, noe sånt. 

Hei Andrea, er det strikk i livet i skjørtet? 😄

Nei, det er glidelås <3

T-SKJORTE HER / SKJØRT HER / SKO REEBOK

Kan du ha flere Ebay haul på bloggen og YouTube?

Det skal jeg absolutt få til! Jeg har planer om å bestille en del derfra før jeg drar på festival i juli, så kan sikkert lage noe i sammenheng med det. 

Hva kommer du til å savne minst og mest med å bo med Sofie?

Hva jeg kommer til å savne mest svarte jeg på i forrige uke HER. Det jeg kommer til å savne minst er nok at hun alltid flytter høyttaleren jeg har stående på badet inn på rommet mitt, haha. Det er så irriterende at den ikke bare kan bli stående der, diskré i hjørnet og kose seg. Jeg kommer nok heller ikke til å savne å bo med et menneske uten struktur i hverdagen. Det er lett å bli litt påvirket av det og det var derfor jeg bestemte meg for at om jeg skal flytte inn med noen andre og ikke bo i en hybel så må det være mennesker med struktur, som gjerne studerer eller har en jobb utenfor huset. Jeg blir så påvirket av sånt, haha. 

Hvorfor spionerte du på venninnen din på date? Kan du ikke heller dra på date selv?

Hahahaha, godt spørsmål! Vi har tullet med dette i mange år og nå hadde vi ikke noe annet å finne på, rett og slett. Så skulle Marte på date rett borti gata her så da ble vi med. Jeg kan jo alltids dra på date slev, men det er mye morsommere å se på andre date. 

Hvordan går det med treningen din?

Det går kjempebra! Jeg fikk akkurat et nytt treningsprogram av (sponset time) min personlige trener og det er skikkelig morsomt. Jeg ble ganske så motivert av det, så det går kjempefint med treningen om dagen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skal du være med på Ex on The Beach?

Nei, absolutt ikke. Det kunne jeg aldri i verden tenkt meg å være med på. Bare drama, drama, drama.

Kunne du noen gang tenkt deg å flytte til et annet sted? Sånn typ Bali, Thailand, India osv.

Ja, men ikke akkurat de landene. Jeg kunne tenkt meg å bo i New York, ved kysten i Australia eller et sted på landet i Italia! Nå har jeg ikke vært noen av de stedene, så jeg vet jo ikke, men det hadde vært gøy å prøve. 

Er du og Martine Lunde uvenner?

Nei, det er vi absolutt ikke :-).

Når tenker du å gifte deg om du snart får kjæreste?

Hahah woooow, her er vi tidlig ute! Jeg vet ikke om jeg noen gang vil gifte meg en gang og jeg har i hvert fall ikke noe hastverk med det. Hvis jeg hadde møtt et fremmed menneske nå som etter hvert hadde blitt kjæresten min så hadde det nok tatt ganske så mange år før det ble noe giftemål altså. Det tar tid å bli kjent med mennesker, så jeg har ikke noe hastverk på den fronten. 

Jeg også elsker Ulrik Munther! Var han like bra live? Hvordan var konserten?

Han er så flink <3. Han var utrolig bra live og konserten var helt fantastisk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer
    1. Hvorfor vil du ikke si hvor du jobber? Ja, jeg fikk med meg hvor du jobber, men jeg forstår egentlig ikke problemet med å fortelle det.

    2. Anonym: Fordi da jeg jobbet på Triumph var det daglig folk innom for å ta bilder, eller bare gå rundt og se på meg noe som var stressende og upassende på en arbeidsplass. Derfor velger jeg å ikke se hvor jeg jobber nå, mye for å respektere arbeidsgiveren min. Tror ikke sjefen synes det er så kult om jeg stadig blir forstyrret og må ha photoshoots i butikken i arbeidstiden. Det skjer fra tid til annen enda om folk kjenner meg igjen, men i mye mindre grad enn tidligere!

    3. Jeg har Hardanger bunad!!! Tro meg jeg syntes den er litt kjedelig men mår du nå sa et den er fin ser jeg faktisk på den på en annen måte. Takk. PS. Det er virkelig ikke nwgativt at jeg tar fra deg. Du har hjulpet meg med selvtillgjitten MON mange ganger😍 elsker deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg