FANTASTISK GOD STEMNING

God morgen, fininger! Jeg ble så utrolig glad da jeg våknet av meg selv en halvtime før vekkerklokken skulle ringe og så sola skinne gjennom gardinene mine. Det er sol ute, folkens! Typisk at jeg skal på jobb om et par timer og blir der resten av dagen, men det går fint. Jeg satser på like fint vær i morgen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJAKKE MANGO / T-SKJORTE MADLADY / BUKSE H&M / SKO REEBOK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gårsdagen var helt fantastisk! Jeg skal ikke fortelle alt for mye fordi jeg vlogget faktisk gjennom hele dagen. Hvem hadde trodd jeg noen gang skulle gidde det? Ting skjer altså. Anyways. På ettermiddagen fikk jeg besøk av Martine fordi vi skulle på konsert på Vulkan med Ulrik Munther (som jeg elsker). 

Vi bestemte oss for å gå bort i det fine været og det var så koselig stemning. Det var masse folk ute og gikk tur, uteserveringene rundt omkring begynte å fylle seg opp og det var rett og slett helt fantastisk god stemning rundt på Grünerløkka i går. Herlig å se!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi var litt tidlig ute til konserten så vi bestemte oss for å kose oss med noe godt å drikke utenfor mathallen. Det var litt morsomt faktisk. I det dørene til konsertlokalet åpnet så gikk vi inn i Mathallen og det gjorde også Ulrik Munther, artisten som skulle spille! Han var visst sulten før konsertstart, haha.

Da kjente vi i hvert fall ikke på stresset med å komme oss inn for det tydet jo på at det skulle ta en stund før han kom på scenen (noe det også gjorde). 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da han først kom på, sånn en og en halv time etter at dørene åpnet og vi hadde drukket opp hver vår kopp med øl så gikk det bare oppover. Han er så utrolig flink, herregud. Og så sjarmerende og skjønn. Han stod og fortalte hva sangene handlet om og om seg selv og kjæresten hans som har vært sammen i snart fem år. Det ga liksom hver tekst enda mer betydning enn hva de allerede hadde og gjorde opplevelsen enda sterkere. 

Hvis ikke dere har hørt musikken hans så må dere gjøre det nå! Sjekk han ut på Spotify HER. Before, Allt jag ville säga og Jag vet inte hur man gör er mine absolutte favoritter, så sjekk de ut.

Nå skal jeg gjøre klart ukens spørsmål til senere i dag og begynne å gjøre meg klar til jobb. Håper dere får en helt fantastisk lørdag, alle sammen <3. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg