DETTE REDDET BRYNENE MINE

Reklame | Reklame Beauty House

Det er ikke akkurat en hemmelighet at jeg har slitt veldig med å få en fin form på brynene mine. Jeg har ikke tall på hvor mange drittkommentarer jeg fikk under perioden på tv-skjermen angående brynene mine. Det er fullt forståelig fordi de var jo bare to streker uten form eller fasong. Nå har de derimot kommet seg veldig og begynt å bli utrolig fine!

Problemet for et år siden var at jeg virkelig ikke hadde hår på brynene mine og de vokste helt rett, slik som på bildene over. Jeg hadde prøvd flere voksesalonger i Oslo og Larvik og prøv å forklare at jeg ville ha en form og et løft.

“Det går ikke, brynene dine vokser sånn”. Jeg fikk det samme svaret hver eneste gang jeg prøvde et nytt sted. Det var utrolig frustrerende og til slutt så ga jeg opp og begynte å høre på dem. Vel, vel da er det vel ikke noe å gjøre med dette. 

Heldigvis begynte jeg hos Beauty House og prøvde behandlingen browshape. Det var ikke så stor forskjell med en gang, men etter å ha brukt et brynserum jevnt og trutt, samt å litt etter litt skape en form så har jeg endelig kommet på god vei til å få ordentlige bryn! Jeg er så utrolig glad for at jeg endte opp på Beauty House og at flinke Nataya (med hjelp fra Kristina og Tina) klarte å skape ordentlig bryn ut av det lille hun hadde å jobbe med i starten. Nå er de jo på vei til å bli skikkelig flotte!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er i alle fall stor forskjell på bildene fra i fjor og bildene som er tatt for en liten stund siden. Nå har jeg begynt å få hår nedover langs kanten og over på sidene hvor jeg ikke hadde noe som helst! Det er altså håp for alle andre som nappet ihjel brynene sine som tenåringer og ikke har klart å gro de ut siden. Dere må bare ha tålmodighet og skaffe dere en Nataya, haha. 

Jeg anbefaler henne virkelig på det varmeste. Hun er utrolig dyktig på det hun driver med! Det var hun som pleide å legge vippene mine da jeg hadde extension også og det er ingen andre jeg nå stoler på når det kommer til bryn. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg