I MORGEN DUKKER JEG OPP PÅ TV-SKJERMEN IGJEN

Nå kan jeg endelig dele mer om hva Sofie og jeg spilte inn for et par uker siden. Av hensyn til programmet har vi ikke fått si noe før nå, men i dag får vi lov til å dele alt sammen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For rundt tre uker siden fikk en mail som vekket interessen min med en eneste gang. Det var fra en kjempehyggelig dame som jobber med Helsekontrollen på TV2. Hun fortalte meg at de skulle lage en episode med fokus på lang ventetid hos Vulvaklinikker i Oslo og Trondheim, samt at flere oppsøker hjelp på grunn av brennende smerter i underlivet.

Jeg ble kontaktet nettopp fordi jeg har snakket så åpent om vaginisme og vestibulitt og jeg ble oppriktig glad da jeg så de skulle lage en reportasje med fokus på dette. Vi må snakke mer om det.

HELSEKONTROLLEN KOMMER PÅ TV2 KLOKKEN 20.00 I MORGEN KVELD

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I forbindelse med reportasjen er det satt igang en kampanje på Instagram som jeg håper så mange som mulig av dere vil være med på!

Ta et bilde av seg selv med et hjerte fremfor underlivet (du kan folde hendende som et hjerte) og legge det ut på Instagram. Teksten er selvfølgelig valgfritt, men poenget er et positivt budskap om at vi må snakker mer om underlivet vårt, spre ordet og ta godt vare på det sammen med #Vulvalove <3.

Jeg håper virkelig dere vil være med på dette! Det er et utrolig viktig tema som vi kvinner absolutt burde være med på å sette fokus på!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HELSEKONTROLLEN KOMMER PÅ TV2 KLOKKEN 20.00 I MORGEN KVELD

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Hvordan går det med vaginisme og vestibulitten nå? Har du fortsatt smerter? Går du fortsatt hos osteopat?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg