NÅ REISER JEG FRA OSLO

Åh, dette får meg til å savne det rosa håret 🙁

Her om dagen bestemte jeg meg for å avlyse alle avtaler jeg har de neste dagene, sette meg på toget og dra hjem til Larvik. Det jeg trenger akkurat nå er noen dager med helt fri fra alt. Jeg trenger å være hjemme, det eneste stedet hvor jeg virkelig får senket skuldrene og slappet av. Jeg trenger å få tatt igjen arbeid jeg henger etter med og det finnes ikke et bedre sted å gjøre det enn i Larvik hvor det ikke skjer noe som helst, haha. Ingen distraksjoner å regne med der, nei. 

Det skal bli godt å komme hjem. Jeg føler det er lenge siden sist, men det er vel egentlig bare en knapp måned siden jeg dro derfra etter påsken. Jeg gleder meg til å sove uten å ha på vekkerklokke, til å surre rundt hjemme i koseklær, dra på kjøretur med pappa, lage middag, rusle over til treningssenteret, slappe av på sofaen med Friends-maraton, handle på nærbutikken og til å ikke gjøre noe som helst. 

Nå skal jeg faktisk drasse med meg kofferten bort til Oslo S og komme meg avgårde. Vi blogges fra Larvik!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

12 kommentarer

Siste innlegg