UKEN SOM GIKK / LÆRE Å SETTE GRENSER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ: Jeg sitter ved sminkebordet mitt i morgenkåpen og drikker kaffe, ser på Modern Family, blogger og vurderer om jeg snart skal gå i dusjen. Jeg er så utrolig trøtt i dag, men det gir mening om dere leser videre nedover her. Jeg vurderer enda å dra på trening, men jeg tror jeg er for trøtt. Det får heller bli i kveld. Nå tror jeg faktisk bare jeg skal bli sittende her, chille og blogge frem til jeg drar på jobb om noen timer. 

UKENS TANKE: Det er lett å tro på hva andre forteller deg om deg selv, men nettopp derfor er det viktig å være bevisst på hvem og hvordan man er. Hvis man får høre en ting nok ganger så begynner man fort å tro på det, men det er ikke alltid det stemmer. Det er viktig å sette grenser og stå opp for hva man mener er rett, uansett hvor vanskelig og ukomfortabelt det må være.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS SERIE: Heimebane. Jeg kan ikke si noe annet etter den episoden som kom ut i går. Jeg satt og grei fordi jeg ble så rørt. For en serie!

UKENS HØYDEPUNKT: Fredagen min var kjempefin! Jeg hadde en veldig produktiv dag og startet med å jobbe effektivt hos Egmont i noen timer før jeg møtte Marte i byen. Vi handlet litt, kikket litt og spiste lunsj på Munchies før vi sloknet på sofaen hos henne. Slitne jenter! Da jeg våknet byttet jeg ut Marte med Emilie, haha. Vi dro på trening og hadde en skikkelig bra økt! Ukens beste. Vi avsluttet kvelden og startet helgen hos Emilie. Der skiftet vi til koseklær før vi lagde en skikkelig digg og sunn middag og bare slappet av og koste oss resten av kvelden. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Egoistiske mennesker. Overfladiske mennesker. Fasader. Orker ikke! 

UKENS SEIER: Jeg har kommet meg opp tidlig hver eneste dag uten problem. Døgnrytmen er endelig på plass igjen, woho! Bortsett fra i natt hvor jeg plutselig våknet klokken tre og ikke fikk sove før nærmere fem igjen. Det var veldig merkelig og gjorde at det var ganske så hardt å stå opp i dag tidlig, men det er forhåpentligvis bare et unntak. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG: Du er ikke en hore fordi du har sex, Ukens spørsmål og Slik var russetiden min.

UKENS MATRETT: Blomkålpizza! På fredag lagde Emilie og jeg en fantastisk god og ikke minst sunn pizza. Bunnen er laget av blomkål, egg, parmesan, chili og krydder. Jeg skal legge ut oppskriften her fordi den må dere faktisk prøve!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS SANG: Sigrid – Plot Twist.

UKENS CRAVING: I begynnelsen av uken var det sjokolade, men etter å ha spist det fra mandag til fredag så holdt jeg meg faktisk helt unna både lørdag og søndag. Nå må jeg bare fortsette på det sporet. Jeg tror virkelig jeg har godt av en liten sjokolade-pause fordi inntaket har vært helt ekstremt den siste tiden, haha. Eller inntaket målt i mengde har ikke vært så ille. Det er dager jeg har kjøpt fem sjokoladebiter fra smågodthyllen liksom, men å spise det hver dag i fem dager er jo ikke helt bra. 

UKENS FAVORITT-BILDE: Elsker fargene. Elsker blazeren. Elsker blomster. Elsker dette bildet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg