ET KAMERATEAM I STUEN

Jeg måtte le litt for meg selv da jeg plasserte dette innlegget i hverdags-kategorien, men det er jo faktisk der det hører hjemme. Det er bare litt morsomt fordi at et tv-intervju hjemme hos meg selv skulle bli en del av hverdagen min så jeg liksom ikke komme for noen år siden, men nå sitter jeg her da. Ferdig intervjuet og spent på resultatet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sofie og jeg fikk besøk av to kjempehyggelige damer fra Mastiff klokken elleve i dag. Vi kan dessverre ikke si hva det skal handle om helt enda, annet enn at det er et veldig interessant tema som jeg personlig synes er utrolig viktig!

Dere skal ikke holdes på pinebenken så alt for lenge fordi programmet vil bli vist allerede om to uker og da får dere også vite hva vi skal være med på og hva vi har snakket om i dag. Jeg tror dere vil like det!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

15 kommentarer

Siste innlegg