MINE VERSTE UVANER / PENGEBRUK OG DÅRLIG SAMVITTIGHET

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg sier alltid ja selv om jeg egentlig ikke vil eller orker. Det er så krise. Jeg er ufattelig dårlig på å si nei, men jeg øver meg på det. 

Jeg biter meg i leppa når jeg konsentrerer meg eller blir stressa. Ah, dette har jeg fordi jeg føler at andre tror jeg prøver å være søt. Nei, det er ikke søtt og det begynner å klø etter hvert. 

Jeg får utrolig lett dårlig samvittighet. En skulle tro at det var en god ting, men dette er liksom litt drøyt. Da jeg var yngre fikk jeg dårlig samvittighet hvis jeg for eksempel valgte en dukke fordi jeg synes synd på de andre dukkene som ikke ble valgt. Jeg har litt av de tendensene enda og det er bare veldig irriterende.

Jeg tenker alltid det verste. Hvis vi mistenker at kjæresten til en venninne gjør noe shady så tenker jeg ALLTID at han gjør det. Kanskje et dårlig eksempel, men dere tar poenget. 

Jeg snakker alt for fort. Noen ganger går det så fort at jeg snubler i mine egne ord. 

Jeg spiser alltid nattmat etter byen. Til og med de gangene jeg ikke er sulten. 

Jeg klarer ikke slappe av. Selv de dagene jeg setter av til å slappe av så stresser jeg over at jeg slapper av. 

Jeg er fæl på å avlyse avtaler. Det har med det øverste punktet å gjøre. Jeg sier alltid ja, men så vil jeg egentlig ikke og ender opp med å avlyse. 

Jeg tar ikke vare på tingene mine i mer enn en uke. Nytt kamera, her skal det ligge i kameraveske og tas vare på som en baby. Det funker sjeldent lenger enn en ukes tid før jeg behandler det som et kamera jeg har hatt i femten år. Merkelig nok klarer jeg å ha tingene mine ganske lenge til tross for dette. 

Jeg hater å innrømme feil. Nå har jeg riktignok blitt mye bedre på det, heldigvis. 

Jeg tenker ikke konsekvenser av pengebruk. Altsåå jeg bruker så mye penger i det jeg har de og så må jeg leve lutfattig i tre uker frem til neste lønning kommer. Det skjer igjen og igjen. Jeg lærer faktisk aldri. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. Du har så fin hud når du har sminket deg, hvilken foundation bruker du? 🙂 og hva bruker du til å rense huden og vaske bort sminke? Hvilken fuktighetskrem? Håper du vil svare 🙂

    2. En annen uvane du har er at du aldri ser i kameraet på snapchatvideoene dine, du kikker alltid til siden når du snakker

    3. Anonym: Så hyggelig at du synes det 😀 Nå bruker jeg som regel bare en BB cream fra Mybelinne og litt solpudder, men vanligvis bruker jeg en foundation fra Clarins (everlasting tror jeg). Jeg bruker en rens fra matis til å fjerne sminken med, så en annen rens fra matis for å fjerne restene og så bruker jeg ansiktskrem fra samme merke eller en fra Clinique. Kan legge ved navne i ukens spørsmål!

    4. Anonym: Njæææ, ikke helt enig her altså 🙂 Kikker ikke bare inn i kameraet nei, fordi det føler jeg er weird haha, men kikker ikke bare til siden. Sjekk de siste filmene mine <3

    5. Hei du har ein fin blogg. den har mye gode innlegg vil du se på min blogg. å mine dikt har ikke starte endå men den blir bedre, håpe du kan følge meg 🙂 ha ein fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg